sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

Sunnuntai

Kiitos, Enkeli otamme ilolla vastaan kuvia.

Nalle on "pois netin äärestä" jonkin aikaa, ei tarvitse huolestua.

Eilen kaivettiin ulkona seinän viertä auki että sinne saa patosuojan ja sepelin. Pitää hankkia salaoja putkea ja sadevesikaivo rännin alle ettei kastele olkkarinseinää.

Saunottiin Appiukon vaunusaunalla ja pestiin pyykkiä urakalla. Pikkasen grillattiin ja minä hakkasin halkoja.

Aurinko paistaa ja pakastaa ulkona. Kohta tuijotellaan formulaa.

2 kommenttia:

Sipe kirjoitti...

Mainos;käykää ostaan Nummelan S-Raudasta putkea ja kaivo! Siellon laadukkaita! :-)

Nalle kirjoitti...

Nalle on taas netin ääressä.