torstai 9. huhtikuuta 2009

Krookuksia näkyvissä!

Hih ja hei!

Siellä ne pilkistää! Juuri minne laitoinkin.

Lumet sulaa kohisten. Tänään on tuullut tosi kovaa koko päivän.

Pistin juuri uuden värin hiuksiin, eilen vähän stailasin pituutta. Laitoin lisää kerroksia, pituus säilyi.

Poika menee vaarille perjantaina yökylään. Sisko tulee lauantaina meille. Sunnuntaina syödään suklaamunia!

Töissä tehtiin jo äitienpäivää varten ruukkuja ja istutuksia. Rauhallinen päivä pitkästä aikaa! Ihanaa.

Silmälääkäri määräsi vielä uuden kontrollikäynnin toukokuulle. Että on varmasti tervehtynyt.

Ei kommentteja: