Eilen nukuin todella paljon, yöllä hetkellisesti hereillä ollessani mietin että yleensä nukun 8-9 tuntia vrk, eilen oli hereillä 8-9 tuntia *huoh* eikä pistäny pahaks yhtään.
Aamulla mittasin taas kropan lämpöä, mittari näytti pienen torkkumisen jälkeen 36,2. Jes = en ota buranaa jos ei ole pakko, ensimmäinen reaktio. Hiivin hiljaksiin suihkuun pesemään kahden päivän kuume hiet pois. (äsken riivin sängystä lakanat pesuun, edelliset pyykit pesin torstaina ja laitoin perjantaina kuivumaan...) No nyt on mies kotona auttamassa jos tarvii.
Iski yskän kohtaus, paksua limaa yskiessä päätin antaa itselleni ilon kivuttomammasta liman poistosta ja nielasin burana kylmällä vedellä. Ja menin ruisleipä ja teetä nauttimaan.
Tässä koneella huomasin torstaina aloittamani vaahtokarkki pussukan ja jatkan aamupalan keventämistä ;) Nyt lämpöä pienen puuhastelun jälkeen 36,7 astetta. Pitää ottaa rennosti. Nyt jo taas väsyttää/nukuttaa mutta yritän pysyä toisen tunnin vielä ylhäällä että saa yölläkin nukutta.
Kaukana vielä siintää ajatus voinkohan mennä maanantaina töihin?? Tällä tahdilla en vielä ma ehkä jo ti.
Samalla pienellä hereillä olo hetkellä yöllä mietin myös Chilejämme. Kasvavatko ne ihan ok? Takaiskuja on tullut, pojan paprikat voivat mainiosti. Sitten muistin että edellisessä blogissa on tallella kuvat. Tässä linkki sinne. Samoissa mennään. Onneksi.
Vuoden 2007 Chillanderit
Pistä purkkiin multaa ja chilii
kesällä saat tulta ja pippurii.
Sopat, keitot ja muhennokset
helposti saat mausteiseks.
Chiliä me kasvatamme
ikkunalla haisutamme.
Chiliä me vaalimme
mahtuuko se kaaliimme.
Totta tämän päivän V&W on hyvä.
