tiistai 5. helmikuuta 2008

Runoa pukkaa

Kyll, kyll täällä on päässyt valloilleen monien vuosien jälkeen runoratsu. Joskus ala- ja yläasteella kirjottelin paljonkin runoja. En siis julkisesti lainkaan ;)

Runoa pukkaa
housua ja sukkaa
pojat meni mäkeen pulkkaa
laskemaan eikä hukkaan.
**********
Jos paljon porkkanaa järsii
ei tyhmästä päästä kärsi
kroppa
eikä koppa.
**********
Kahvia saa
jos haluaa
kakkua ehkä
jos jaksaa tehdä.
Pullia, kyllä
jos on nättiä yllä.
Keksejä makoisia
kaupan tädin tekemiä.
Salaattia ruokaisaa
juomaa maistuvaa.
Ulkona nautitaan
kun kesä tulee aikanaan.
Teemmekö siis
retken mökille?
Ihan me viis
vaikka mukana ois hiis.
Tahtoo päästä rauhoittuun
ei jaksa arkea, täällä harmaantuu!

2 kommenttia:

Sininen kirjoitti...

Mä tuuuuuuuun. Kenen mökille? Meilläkin on sellanen, mut ei sähköä siellä. Ja vesi juoksee just niin kovaa kuin kantajansa. Mitäs vauvalliset tuumaa?

Anonyymi kirjoitti...

Meennän vaan mutta ei taida ehtiä tässä kuussa seuraavakin on ainakin mulla kovin kiireinen viikonloppujen osalta. Viikko 10 olia viikonlopun osalta seuraava vapaa sitmeneekn jo huhtikuulle viikko 14 seuraava mahdollien...