sunnuntai 17. helmikuuta 2008

Onnea pikku A!

MERIROSVON KUTSU


Etsin lasta huimapäätä:

mieli tulta, katse jäätä.


Samoillaanko meren selkää,

ethän kanuuna mua pelkää?

Kompassista etsi aste:

aika saada tulikaste.


Mastoon vedä rosvoliput!

Pidä kiinni, muuten tiput!


Ethän ole vielä naatti?

Purjet myrskyyn,

Rosvopaatti!


-Tittamari Marttinen


Hyvää Juhlapäivää Myös Isomummu ja Minä :P

Pojat antoivat lahjaksi mitä pyysin eli teepusseja varten lisää säilytyspurkkeja, vanha on tuo iloinen ampiainen uusia ovat nuo lintukoristeiset. Purkeissa tietenkin valmiiksi paljon eri teelaatuja =)

Ei kommentteja: