Nyt alkaa taas juhlia pukata, tammikuussa oli jo muutama, nyt viikonloppuna juhlitaan ainakin 3 lapsen synttäreitä. Yhden Tädin nimppareita ja monen Elinan nimppareita. Viikolla on vaari, pojan kummisetä, viikon päästä minä, mummoni ja Ristiäiset A:lle.
Sitten tasaisesti maalis- ja huhtikuu ja toukokuu täynnä juhlia, kesäkuussa vielä pari jne. jne.
Tänään laittelen jo Ystävänpäiväkortteja kuoriin. Saas nähdä kuinka murusina ne pääsee perille.
Hyvää viikonloppua kaikille!
1 kommentti:
Nii, meidän huomiset bileet nyt sitten peruuntuukin. Iski inha flunssa minuun ja tän päivän aikana myös kuopukselle nousi kuume. Katsellaan parin viikon päästä jos tuolle esikoiselle vielä jaksaisin kakun väsätä.
Lähetä kommentti