Sitten käytiin Rautiassa ostamassa nauloja ja riukua. n.1,20 x1,20cm paksuista.

Mitattiin 5 x 46 cm ja 4 x 14 cm pituiset palat,
Jotka hiekkapaperilla hiottiin.

Sitten naulattiin paikalleen.

Ja levyt paikalleen. Poika ei halunnut maalata,
joten teline jäi puunväriseksi. Hintaa tuli alle 10 euroa.
Riuku maksoi 3,90 /330 cm. Nauloista en ollut varma onko
tarpeeksi pieniä siksi ostin niitä laatikollisen.
Ei kallis vai mitä? Ja sen tekee alle tunnissa.
1 kommentti:
hä häää meillä jo onkin tuollainen =). Enkeli 1 toi partioleiriltä tekemänsä. Otin sen pannunalusta käyttöön kun oli siihen niin sopivan kokoinen. Sanoi kyllä että se on cd-telinen mutta en tajunnut miten sitä käytetään enkä heti ehtinyt tarkemmin kysellä. No nyt tiedän.
Meillä tarvitaan cd-torni tyyppistä järjestelmää kun pyötäalaa on niin vähän =).
Lähetä kommentti