Juu pojan kanssa tehtii kirjaimia yhdessä enkä kyllä muista tehtiinkö sitä U:ta ees =) Poika itse keksi että iskän kännykästä näkee oikean aakkosjärjestyksen. Ja vielä itse sai kuvata kirjaimensa kun vanhempia laiskotti ;)
Lunta tuli kamalasti viikonloppuna ja nyt on lammikoita jokapuolella. Mun mielestä viikon päästä pitäis olla jo lumet hurjasti sulanu kun pojan synttärit on!
maanantai 30. maaliskuuta 2009
sunnuntai 29. maaliskuuta 2009
Makkaraa
Eilen tein makkara ja perunaa
bratwurst -makkaraa
herkkusieniä
sipuli
ruokakermaa
paistamiseen öljyä/margariinia
+keitetyt perunat
silppua silpuli ja herkkusienet. ruskista kevyesti ja lisää paloitellut makkarat pannulle. paista kypsäksi ja hauduta miedolla lämmöllä. Lisää lopussa kerma ja pippuria ja suolaa jos tarvitsee.
Siihen vois myös lisätä pekonia.
bratwurst -makkaraa
herkkusieniä
sipuli
ruokakermaa
paistamiseen öljyä/margariinia
+keitetyt perunat
silppua silpuli ja herkkusienet. ruskista kevyesti ja lisää paloitellut makkarat pannulle. paista kypsäksi ja hauduta miedolla lämmöllä. Lisää lopussa kerma ja pippuria ja suolaa jos tarvitsee.
Siihen vois myös lisätä pekonia.
lauantai 28. maaliskuuta 2009
65 miljoonaa vuotta sitten
Ja täällä ovat taas DINOSAURUKSET!
Ostin juuri perheellemme liput Hartwall Areenalle walkin with dinosaurs spektaakkeliin.
Se on vasta marraskuussa, mutta nyt on ainakin liput. Ei tarvii kaikkeist huonoimpia sit syksyllä ostella! Tuossa on linkki enkunkieliseen sivustoon. Lippu.fi sai varattua liput.
Ostin juuri perheellemme liput Hartwall Areenalle walkin with dinosaurs spektaakkeliin.
Se on vasta marraskuussa, mutta nyt on ainakin liput. Ei tarvii kaikkeist huonoimpia sit syksyllä ostella! Tuossa on linkki enkunkieliseen sivustoon. Lippu.fi sai varattua liput.
perjantai 27. maaliskuuta 2009
Kevättä
Nenä kutisee, terve silmä rähmii, nuhan tapaista ja pikku köhää. Se on sitä siitepöly-kevättä vissiin.
Ja tämän päivän HS.fi verkkosivujen Viivi ja Wagner on taas niin hauskoja!
Töissä jyllää edelleen vatsatauti. Me ollaan vielä vältetty se. Ja kuumetta oli pojalla ja miehellä sillo tammikuussa. Mulla oli joulukuussa. No katotaan kuka ja miten joku sairastaa.
Huomenna on luokkakavereiden tapaamista vain naiset! Jännää nähdä heitä. FB:ssä ollaan jotain kirjoteltu ja profiileja lueskeltu. Kirjotin tuohon että profeeleja =) ei sentäs ketää profeetaksi ole alkanut.
Ja tämän päivän HS.fi verkkosivujen Viivi ja Wagner on taas niin hauskoja!Töissä jyllää edelleen vatsatauti. Me ollaan vielä vältetty se. Ja kuumetta oli pojalla ja miehellä sillo tammikuussa. Mulla oli joulukuussa. No katotaan kuka ja miten joku sairastaa.
Huomenna on luokkakavereiden tapaamista vain naiset! Jännää nähdä heitä. FB:ssä ollaan jotain kirjoteltu ja profiileja lueskeltu. Kirjotin tuohon että profeeleja =) ei sentäs ketää profeetaksi ole alkanut.
torstai 26. maaliskuuta 2009
huhuu
Tuossa lukee että suunniteltu käyttökatkos, saas nähdä lähteekö tää päivitys minnekää.
Oli siis eilen kotona ja tänään jo töissä. Hieman livemmän tippakuurin sain silmään. Iriittihän se siellä jyllää taas. Onneksi lievänä. Pitää tipotella kuitenkin loppuun asti.
Ostin eilen aurinkolasit sokkarilta ei oikein ole varaa ostaa vahvuuksilla arskoja. Ostin melkein "kärpäset" ett mahtuu silmälasit alle ja varmastikkaan ei häikäse.
Poika eilen innostu tavislegoista rakentelemaan kirjaimia. Minä tein kerrostaloa ja sitten tein myös niitä aakkosia. Kivaa oli monta tuntia taas legoilemassa.
Oli siis eilen kotona ja tänään jo töissä. Hieman livemmän tippakuurin sain silmään. Iriittihän se siellä jyllää taas. Onneksi lievänä. Pitää tipotella kuitenkin loppuun asti.
Ostin eilen aurinkolasit sokkarilta ei oikein ole varaa ostaa vahvuuksilla arskoja. Ostin melkein "kärpäset" ett mahtuu silmälasit alle ja varmastikkaan ei häikäse.
Poika eilen innostu tavislegoista rakentelemaan kirjaimia. Minä tein kerrostaloa ja sitten tein myös niitä aakkosia. Kivaa oli monta tuntia taas legoilemassa.
keskiviikko 25. maaliskuuta 2009
Tänään pois
Töistä pois, koska silmä vaikuttaa jälleen tulehtuneelta. Eilen alkoi epäilys varmistumaan. Ensin su ja ma aattelin no, oltiin mökillä jotain väsymystä tai ärtymystä savusta. Nyt punottaa ja arempi on.
Soin 6.25 silmäklinikalle, hoitaja pyysi soittamaan 8 uudelleen kun lääkäri on paikalla. voinko päästä ilman lähetettä koska on sama silmä kuin helmikuussa tulehtunut. Eli siihen asti odottelen, toivottavasti ei tarvitse lähteä kirkkonummen päivystyksen kautta! Huh heijakkaa se olisiki kokemus bussilla körötellä sinne. Espoon kautta! Ja sitten mennä Helsinkiin sieltä ties kuinka monen tunnin jälkeen. No siinä ovat ne helpot 2 vaihtoehtoa.
Lunta on tuprunnut lisää. Kevät jäi jonnekin vielä oottelemaan tulemistaan.
Soin 6.25 silmäklinikalle, hoitaja pyysi soittamaan 8 uudelleen kun lääkäri on paikalla. voinko päästä ilman lähetettä koska on sama silmä kuin helmikuussa tulehtunut. Eli siihen asti odottelen, toivottavasti ei tarvitse lähteä kirkkonummen päivystyksen kautta! Huh heijakkaa se olisiki kokemus bussilla körötellä sinne. Espoon kautta! Ja sitten mennä Helsinkiin sieltä ties kuinka monen tunnin jälkeen. No siinä ovat ne helpot 2 vaihtoehtoa.
Lunta on tuprunnut lisää. Kevät jäi jonnekin vielä oottelemaan tulemistaan.
sunnuntai 22. maaliskuuta 2009
Sunnuntai
Mökkireissu on tehty. enkeli sairastui lauantaina ja päkis sunnuntaina. Kuumetta molemmilla.
Ilmat oli hyvät! La aamuna seurattiin kun rinteessä kaksi varista tappeli. Tappelupaikalla oli verisiä jälkiä muttei kumpaakaa lintua päivällä enää.
Sauna lämmitettiin, grillattiin naudan pihvit. Paistetiin makkaraa ja savustetiin ulkogrilliä niin että laitoin kaikki vaatteeni pesuun äsken =)
Pelejä pelattiin paljon! Carcassoonea, Uusi maailma, Rummycuppia, alfabettia ja korttia.
Su aamulla vielä suklaafonduet naamariin!
Mennessä ja tullessa toimin kartanlukijana ja "gepsinä" Kukaan ei muistanut ottaa ajo-ohjetta joten mentiin muistin varassa! Hyvin löydettiin!
Ilmat oli hyvät! La aamuna seurattiin kun rinteessä kaksi varista tappeli. Tappelupaikalla oli verisiä jälkiä muttei kumpaakaa lintua päivällä enää.
Sauna lämmitettiin, grillattiin naudan pihvit. Paistetiin makkaraa ja savustetiin ulkogrilliä niin että laitoin kaikki vaatteeni pesuun äsken =)
Pelejä pelattiin paljon! Carcassoonea, Uusi maailma, Rummycuppia, alfabettia ja korttia.
Su aamulla vielä suklaafonduet naamariin!
Mennessä ja tullessa toimin kartanlukijana ja "gepsinä" Kukaan ei muistanut ottaa ajo-ohjetta joten mentiin muistin varassa! Hyvin löydettiin!
perjantai 20. maaliskuuta 2009
hyvää viikonloppua
torstai 19. maaliskuuta 2009
Solen skiner
vai miten se oli.
Aurinko paistaa ja pakkasta! Ei oo viikkoon ollu aamulla pakkasta.
Kiva kevät päivä on tulossa.
Poika ratkoi bionicle ristikkoa, löydettiin kaupasta semmonen ilmaismainos lehti.
Malum, Skrall, Raanu jne.
Kohta vois pakata ettei jää ihan iltaan, huomenna ei ehdi enää töiden jälkeen, tai en tiiä vaikka ehtis kuinka ja hyvin ;) Katotaan milloin kyyti tulee pihalle.
Toiset jo kasvattaa pääsiäisruohoa. Me ei laiteta ihan vielä.
Ukon sisko sai nätin tyttövauvan maanantaina. tiistaina käytiin katsomassa. Pitkät sormet ja pitkät varpaat niin kuin ukon suvulla on.
Pojan synttäreille saa tulla 5.4. sunnuntaina, tänä vuonna eskarikaverit viedään huimalaan. (7.4)
Aurinko paistaa ja pakkasta! Ei oo viikkoon ollu aamulla pakkasta.
Kiva kevät päivä on tulossa.
Poika ratkoi bionicle ristikkoa, löydettiin kaupasta semmonen ilmaismainos lehti.
Malum, Skrall, Raanu jne.
Kohta vois pakata ettei jää ihan iltaan, huomenna ei ehdi enää töiden jälkeen, tai en tiiä vaikka ehtis kuinka ja hyvin ;) Katotaan milloin kyyti tulee pihalle.
Toiset jo kasvattaa pääsiäisruohoa. Me ei laiteta ihan vielä.
Ukon sisko sai nätin tyttövauvan maanantaina. tiistaina käytiin katsomassa. Pitkät sormet ja pitkät varpaat niin kuin ukon suvulla on.
Pojan synttäreille saa tulla 5.4. sunnuntaina, tänä vuonna eskarikaverit viedään huimalaan. (7.4)
sunnuntai 15. maaliskuuta 2009
Oohhoooh
Haukotuttaa ihan todenteolla. Kahvia maisteleen ja pari nachoa siinä sivussa.
Eilen oli kivaa käydä tanssimassa tyttöporukalla. Puhuttii erilaisista musikkimauista alkuillasta. Ja tekis mieli mennä Rutistuksen poikien kanssa ihan vallan iltamiin. nyt lähiaikoina on joku konsertti mutta oli jo menoa ko päivälle =(
Aargh mies siivoilee. Mulla särkee päätä. Pitäis mennä suihkuun ja varmaan nukkua vielä vähän jossain vaiheessa. Milloin ne formulatkin alkaa!!?
Raportti päättyy tähän.
Eilen oli kivaa käydä tanssimassa tyttöporukalla. Puhuttii erilaisista musikkimauista alkuillasta. Ja tekis mieli mennä Rutistuksen poikien kanssa ihan vallan iltamiin. nyt lähiaikoina on joku konsertti mutta oli jo menoa ko päivälle =(
Aargh mies siivoilee. Mulla särkee päätä. Pitäis mennä suihkuun ja varmaan nukkua vielä vähän jossain vaiheessa. Milloin ne formulatkin alkaa!!?
Raportti päättyy tähän.
lauantai 14. maaliskuuta 2009
Lauantai 14.
Jos Enkeli muistaa niin mulle oli enemmän epäonnea la 14 kuin pe 13 nuorena. Hmm olipa vaikee kirjottaa neurona, nuerena =)
Noo minäpä olenn neulonu sukkaa pojalle, eilen ostettiin kaupasta lankaa. Luistinsukkaa pitää tehdä. Vanhat jää pieniks ja toiset on liian paksuja.
Hiihtäminen taitaa jäädä tältä talvelta kun monot ja sukset ei kohtaa =)
Illalla lähden "nuorten" kanssa bilettämään. Työkavereiden kanssa jotka on 3-5 v nuorempia.
Tänä vuonna toukokuussa tulee 9 v tapaamispäivä! Hurja miten aika kulkee! Pitäisköhän lähtee juhlimaan sitä kullan kanssa?? Haluatko <3
Ääh nyt lurpsahi kylmää juomaa kaulalle kun hosuu tässä koneen kanssa.
Ehkä tuli liian iso kone mutta hyvin pelittää. Matkalle tätä ei ehkä viitti raahata. Johan sitä hartiat jumittuu jos repussa on tämmönen tiiliskivi.
Civilizationia on peltattu kokeilumielessä. Vielä ei ole jaksanu loppuun asti yhtäkään peliä. Ehkä jos kohta kokeilis jatkaa. On vaan pirun kiukkusia tietokone vastustajia, ei meinaa saada rauhassa keksiä ja kehittyä =) no en mä vielä viimenen ole.
Kun tässä tarpeeksi harjottelee voi sitten ottaa Enkelin-Sinin-Päkän kaa matsia!
Noo minäpä olenn neulonu sukkaa pojalle, eilen ostettiin kaupasta lankaa. Luistinsukkaa pitää tehdä. Vanhat jää pieniks ja toiset on liian paksuja.
Hiihtäminen taitaa jäädä tältä talvelta kun monot ja sukset ei kohtaa =)
Illalla lähden "nuorten" kanssa bilettämään. Työkavereiden kanssa jotka on 3-5 v nuorempia.
Tänä vuonna toukokuussa tulee 9 v tapaamispäivä! Hurja miten aika kulkee! Pitäisköhän lähtee juhlimaan sitä kullan kanssa?? Haluatko <3
Ääh nyt lurpsahi kylmää juomaa kaulalle kun hosuu tässä koneen kanssa.
Ehkä tuli liian iso kone mutta hyvin pelittää. Matkalle tätä ei ehkä viitti raahata. Johan sitä hartiat jumittuu jos repussa on tämmönen tiiliskivi.
Civilizationia on peltattu kokeilumielessä. Vielä ei ole jaksanu loppuun asti yhtäkään peliä. Ehkä jos kohta kokeilis jatkaa. On vaan pirun kiukkusia tietokone vastustajia, ei meinaa saada rauhassa keksiä ja kehittyä =) no en mä vielä viimenen ole.
Kun tässä tarpeeksi harjottelee voi sitten ottaa Enkelin-Sinin-Päkän kaa matsia!
torstai 12. maaliskuuta 2009
torstai toivoton päivä
Tänään on taas koko palkan edestä sympatisoitu ja empatisoitu annettu rajoja ja rakkautta. Menetetty hermot (minä) ja saatu ne takaisin. Halittu ja potkittu ja raavittu ja vaikka mitä...
Prkl.
Nooo nyt on parempi mieli ja parempi ruoka ;)
Viikonlopuksi tuli kutsu bilettämään aika varmasti lähden.
Ens viikonloppuna sitten on mökkireissu Akka porukalla ja seukkina luokkakokouksen tynkää (taas baarissa)
Noh sitten on pojan 7 vuotissynttäriviikonloppu. Silloin kutsutaan sukulaisia kotiin ja kaveri ehkäpä jonnekin Huimalaan tai Hoploppiin!
Eilisestä selvittiin kunnialla.
Prkl.
Nooo nyt on parempi mieli ja parempi ruoka ;)
Viikonlopuksi tuli kutsu bilettämään aika varmasti lähden.
Ens viikonloppuna sitten on mökkireissu Akka porukalla ja seukkina luokkakokouksen tynkää (taas baarissa)
Noh sitten on pojan 7 vuotissynttäriviikonloppu. Silloin kutsutaan sukulaisia kotiin ja kaveri ehkäpä jonnekin Huimalaan tai Hoploppiin!
Eilisestä selvittiin kunnialla.
keskiviikko 11. maaliskuuta 2009
hupsis
eilen sovittiin että poika ottaa eskarista kaverin. Aamulla kävi ilmi että tämän kaverin sisko oli vatsataudissa ja jäänyt kotiin hoitamaan siskoaan. Sitten sovittiin toisen pojan äidin kanssa että otetaan hänet kaveriksi... no äsken ensimmäisen "valitun" isä soitti ja kysyi voiko tulla vielä leikkimään kun olisi niin kiva päästä meille. Sanoin että kyllä käy. eli tänään lopulta kohta meillä on kaksi eskari kaveria kylässä! Hupsis!
Pojat on nyt ulkona 2 aikaan haen sisälle välipalalle. Sitten saavat leikkiä legoilla ;)
Pojat on nyt ulkona 2 aikaan haen sisälle välipalalle. Sitten saavat leikkiä legoilla ;)
sunnuntai 8. maaliskuuta 2009
Ihana päivä
Kevättä todella mielessä, aurinko paistaa!
Silittelin juuri olohuoneen uudet verhot ja makkariinkin vaihdoin puhtaat ja juuri silitetyt!
Viikko sitten pesin pari ikkunaa! Se on sen merkki että todella kevättä rinnassa.
Pojat lähti luistelemaan ja minä jäin pyykkäämään (samalla tässä tyhjennän vanhaa konetta ;) )
Hyvää naistenpäivää vielä kaikille jotka tuntevat itsensä naiseksi =)
----------->----->----(@
ruusuja kaikille!
Silittelin juuri olohuoneen uudet verhot ja makkariinkin vaihdoin puhtaat ja juuri silitetyt!
Viikko sitten pesin pari ikkunaa! Se on sen merkki että todella kevättä rinnassa.
Pojat lähti luistelemaan ja minä jäin pyykkäämään (samalla tässä tyhjennän vanhaa konetta ;) )
Hyvää naistenpäivää vielä kaikille jotka tuntevat itsensä naiseksi =)
----------->----->----(@
ruusuja kaikille!
lauantai 7. maaliskuuta 2009
Bolt-koira
Ollaan reissattu koko päivä pääkaupunkiseutua. Ensin hankittiin tämä ihana uusi läppäri mulle ja samalla ostin Sid Meier`sin civilization pelin PC:hen. (4)
Tässä samalla sitä asentelen, jos vaikka pääsis tänään pelittämään.
Poika löysi kirpputorilta mikroskoopin. Mies uuden pusakan kaupasta ja kengätkin. Minulta jäi vielä takki löytämättä, on vaan niin rumia tämä muoti nyt. Katotaan jos silmä tottuu tai pitää mennä vanhoissa rähjäsissä syksyyn asti.
Bolt-leffa oli kiva, katsotiin 3D:nä paikotellen pitkästyttävä mutta hauskoja kohtiakin löytyi. Iceage 3 on pakko nähdä 3D sitten kun se tulee tänä vuonna teatteriin! Teaseri oli hauska!
Tässä samalla sitä asentelen, jos vaikka pääsis tänään pelittämään.
Poika löysi kirpputorilta mikroskoopin. Mies uuden pusakan kaupasta ja kengätkin. Minulta jäi vielä takki löytämättä, on vaan niin rumia tämä muoti nyt. Katotaan jos silmä tottuu tai pitää mennä vanhoissa rähjäsissä syksyyn asti.
Bolt-leffa oli kiva, katsotiin 3D:nä paikotellen pitkästyttävä mutta hauskoja kohtiakin löytyi. Iceage 3 on pakko nähdä 3D sitten kun se tulee tänä vuonna teatteriin! Teaseri oli hauska!
Kun pikkupojat suksillaan
laski mäessään niin jänöjussi ihmeisssään katsoi pensaastaan.
Eilen kävin syömässä Sasso nimisessä ravintolassa työkavereiden kanssa hyvää ruokaa. Mustatorvisieniä ja jänistä maissipolentalla alkuruoaksi ja pääruokana oli karitsaa kahdella tapaa linssipadalla. Torvisienet ja jänis hakkas karitsan ihan mennen tulleen! Mahtavaa ruokaa. Suosittelen. Sasso on Nevskin paikalla kauppatorin reunassa. Sen jälkeen käytiin Belgessä jälkiruoka olusilla.
Isän pesä on jaettu ja perunkirjat kirjoiteltu vielä vähän hommaa mutta kaikki hoidossa. KEväällä kun lumet on sulanut laitetaan samaan kauniiseen paikkaa tuhkat missä äitikin on. Muistolaatan ajattelin tässä jossain vaiheessa hoitaa. Pitää siskolta kysellä kuinka virallisen hän haluaa.
Sitten vielä ne kylpyläosakkeet pitää saada myytyä ja kaikki on reilassa.
Tänään mennään Bolt:ia katsomaan 3D:nä Flamingon leffateatteriin. Sisustellaan ja siivotaan (jos jaksetaan) Pojalla on viikon pelikielto eli ulkolajit on suosiossa. Eilen innostu eskarin lätkän pelaamisesta niin että ukko meni illalla mailan kanssa uudelleen luistelemaan hänen kanssaan.
Nyt se tuolla haluaa että pitää rakentaa legoilla, sinne siis. Ja pitää jättää naamakirja iltaleluks ;)
Eilen kävin syömässä Sasso nimisessä ravintolassa työkavereiden kanssa hyvää ruokaa. Mustatorvisieniä ja jänistä maissipolentalla alkuruoaksi ja pääruokana oli karitsaa kahdella tapaa linssipadalla. Torvisienet ja jänis hakkas karitsan ihan mennen tulleen! Mahtavaa ruokaa. Suosittelen. Sasso on Nevskin paikalla kauppatorin reunassa. Sen jälkeen käytiin Belgessä jälkiruoka olusilla.
Isän pesä on jaettu ja perunkirjat kirjoiteltu vielä vähän hommaa mutta kaikki hoidossa. KEväällä kun lumet on sulanut laitetaan samaan kauniiseen paikkaa tuhkat missä äitikin on. Muistolaatan ajattelin tässä jossain vaiheessa hoitaa. Pitää siskolta kysellä kuinka virallisen hän haluaa.
Sitten vielä ne kylpyläosakkeet pitää saada myytyä ja kaikki on reilassa.
Tänään mennään Bolt:ia katsomaan 3D:nä Flamingon leffateatteriin. Sisustellaan ja siivotaan (jos jaksetaan) Pojalla on viikon pelikielto eli ulkolajit on suosiossa. Eilen innostu eskarin lätkän pelaamisesta niin että ukko meni illalla mailan kanssa uudelleen luistelemaan hänen kanssaan.
Nyt se tuolla haluaa että pitää rakentaa legoilla, sinne siis. Ja pitää jättää naamakirja iltaleluks ;)
keskiviikko 4. maaliskuuta 2009
no nysse kävi
Kirjauduin nettipankkiin ja kirjottelin vahvistulukua 3 kertaa väärin, eilen tuli postissa tilaamani uusi lista ja olin näppäränä tyttönä pistäny samaan kasaan nykyisen kanssa. Siinä vaiheessa kun 3 kerran jälkeen painoin entter hälytyskellos kilahti soimaan ja tajusin sekunttia liian myöhään että perhana lista on uusi. No ei ku huomenna pankkiin sitten vaan avaamaan lukitus.
Harmittaa. Joku viesti siellä oli mulle ja nyt jäi salaisuudeksi.
Eilen tuli moda-lehden välissä kivoja kirjakerho mainoksia, askartelu kerhoja. Nytk kyllä syyhyttää liittyä jompaan kumpaan. Aaargh, ihan kamalaa. Ois kivaa mut kuin kalliiks lopulta tulee. Joku antiikkinen kerho koska säännöissä on että pitää tilata kaksi normi hintasta kirjaa jäsenyyden aikana. En muista milloin olisin viimeks lukenu enää tuota pykälää näistä kerhoista. Pojan kirjakerhossa ei ole ostopakkoa. Mutta ollaan ostettu kun on tullut tosi kivoja aurinkokuntaa ja muuta kiinnostavaa.
Lukittunut nainen lähtee pukemaan ulkovaatteita.
Harmittaa. Joku viesti siellä oli mulle ja nyt jäi salaisuudeksi.
Eilen tuli moda-lehden välissä kivoja kirjakerho mainoksia, askartelu kerhoja. Nytk kyllä syyhyttää liittyä jompaan kumpaan. Aaargh, ihan kamalaa. Ois kivaa mut kuin kalliiks lopulta tulee. Joku antiikkinen kerho koska säännöissä on että pitää tilata kaksi normi hintasta kirjaa jäsenyyden aikana. En muista milloin olisin viimeks lukenu enää tuota pykälää näistä kerhoista. Pojan kirjakerhossa ei ole ostopakkoa. Mutta ollaan ostettu kun on tullut tosi kivoja aurinkokuntaa ja muuta kiinnostavaa.
Lukittunut nainen lähtee pukemaan ulkovaatteita.
sunnuntai 1. maaliskuuta 2009
Kevät
Kevät koettaa meille, on ollut ihana aurinkoisia päiviä. Moottoritie oli kuiva vaikka lunta reunoilla. Siitpölyjä tupsahtelee etelänmaista, Suomessa ei vielä puut kuki.
Se on maaliskuu.
Lunta on maassa ja aurinko
Paistaa taivaalla; se on ilmiö
Jos lunta leijailee, nenään
Ei anneta sen harmittaa
Vaan kielellä nappaa se suuhun
Ja nautiskele keväästä
Kuuntele lintuja, ulkoile
Tee jäälyhtyjä ja katsele
Ota oksia maljakkoon ja seuraa lehtien kasvua
Osta tulppaaneita ja ihastu
Nyt nautitaan luonnon muutoksista
Kesä tulee kevään jälkeen
_o_ -o- ´o` ö ´o` -o- _o_
Se on maaliskuu.
Lunta on maassa ja aurinko
Paistaa taivaalla; se on ilmiö
Jos lunta leijailee, nenään
Ei anneta sen harmittaa
Vaan kielellä nappaa se suuhun
Ja nautiskele keväästä
Kuuntele lintuja, ulkoile
Tee jäälyhtyjä ja katsele
Ota oksia maljakkoon ja seuraa lehtien kasvua
Osta tulppaaneita ja ihastu
Nyt nautitaan luonnon muutoksista
Kesä tulee kevään jälkeen
_o_ -o- ´o` ö ´o` -o- _o_
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


