keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

no nysse kävi

Kirjauduin nettipankkiin ja kirjottelin vahvistulukua 3 kertaa väärin, eilen tuli postissa tilaamani uusi lista ja olin näppäränä tyttönä pistäny samaan kasaan nykyisen kanssa. Siinä vaiheessa kun 3 kerran jälkeen painoin entter hälytyskellos kilahti soimaan ja tajusin sekunttia liian myöhään että perhana lista on uusi. No ei ku huomenna pankkiin sitten vaan avaamaan lukitus.

Harmittaa. Joku viesti siellä oli mulle ja nyt jäi salaisuudeksi.

Eilen tuli moda-lehden välissä kivoja kirjakerho mainoksia, askartelu kerhoja. Nytk kyllä syyhyttää liittyä jompaan kumpaan. Aaargh, ihan kamalaa. Ois kivaa mut kuin kalliiks lopulta tulee. Joku antiikkinen kerho koska säännöissä on että pitää tilata kaksi normi hintasta kirjaa jäsenyyden aikana. En muista milloin olisin viimeks lukenu enää tuota pykälää näistä kerhoista. Pojan kirjakerhossa ei ole ostopakkoa. Mutta ollaan ostettu kun on tullut tosi kivoja aurinkokuntaa ja muuta kiinnostavaa.

Lukittunut nainen lähtee pukemaan ulkovaatteita.

Ei kommentteja: