Tänään on taas koko palkan edestä sympatisoitu ja empatisoitu annettu rajoja ja rakkautta. Menetetty hermot (minä) ja saatu ne takaisin. Halittu ja potkittu ja raavittu ja vaikka mitä...
Prkl.
Nooo nyt on parempi mieli ja parempi ruoka ;)
Viikonlopuksi tuli kutsu bilettämään aika varmasti lähden.
Ens viikonloppuna sitten on mökkireissu Akka porukalla ja seukkina luokkakokouksen tynkää (taas baarissa)
Noh sitten on pojan 7 vuotissynttäriviikonloppu. Silloin kutsutaan sukulaisia kotiin ja kaveri ehkäpä jonnekin Huimalaan tai Hoploppiin!
Eilisestä selvittiin kunnialla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti