OMPPU-POMPPU
perjantai 20. maaliskuuta 2009
hyvää viikonloppua
Eilen oli uusin sukulainen päässyt kotiin. Miehen siskon kanssa siis.
Me ollaan vielä terveitä vaikka eskarissa on tauteja tarjolla. vesirokkoa, kuumetta, vatsatautia, kihomatoja...
Voi kamalaa =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti