perjantai 20. maaliskuuta 2009

hyvää viikonloppua

Eilen oli uusin sukulainen päässyt kotiin. Miehen siskon kanssa siis.

Me ollaan vielä terveitä vaikka eskarissa on tauteja tarjolla. vesirokkoa, kuumetta, vatsatautia, kihomatoja...


Voi kamalaa =)

Ei kommentteja: