Kevättä todella mielessä, aurinko paistaa!
Silittelin juuri olohuoneen uudet verhot ja makkariinkin vaihdoin puhtaat ja juuri silitetyt!
Viikko sitten pesin pari ikkunaa! Se on sen merkki että todella kevättä rinnassa.
Pojat lähti luistelemaan ja minä jäin pyykkäämään (samalla tässä tyhjennän vanhaa konetta ;) )
Hyvää naistenpäivää vielä kaikille jotka tuntevat itsensä naiseksi =)
----------->----->----(@
ruusuja kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti