Jos Enkeli muistaa niin mulle oli enemmän epäonnea la 14 kuin pe 13 nuorena. Hmm olipa vaikee kirjottaa neurona, nuerena =)
Noo minäpä olenn neulonu sukkaa pojalle, eilen ostettiin kaupasta lankaa. Luistinsukkaa pitää tehdä. Vanhat jää pieniks ja toiset on liian paksuja.
Hiihtäminen taitaa jäädä tältä talvelta kun monot ja sukset ei kohtaa =)
Illalla lähden "nuorten" kanssa bilettämään. Työkavereiden kanssa jotka on 3-5 v nuorempia.
Tänä vuonna toukokuussa tulee 9 v tapaamispäivä! Hurja miten aika kulkee! Pitäisköhän lähtee juhlimaan sitä kullan kanssa?? Haluatko <3
Ääh nyt lurpsahi kylmää juomaa kaulalle kun hosuu tässä koneen kanssa.
Ehkä tuli liian iso kone mutta hyvin pelittää. Matkalle tätä ei ehkä viitti raahata. Johan sitä hartiat jumittuu jos repussa on tämmönen tiiliskivi.
Civilizationia on peltattu kokeilumielessä. Vielä ei ole jaksanu loppuun asti yhtäkään peliä. Ehkä jos kohta kokeilis jatkaa. On vaan pirun kiukkusia tietokone vastustajia, ei meinaa saada rauhassa keksiä ja kehittyä =) no en mä vielä viimenen ole.
Kun tässä tarpeeksi harjottelee voi sitten ottaa Enkelin-Sinin-Päkän kaa matsia!
1 kommentti:
enkeli on vasta ladannu pelin koneelle mutta ei ole vielä kokeillut pelata. Pitäis toi mies innostaa pelaamaan että voi suomennella mitä pitää tehä.
Meillä tulee tässä kuussa ukon kanssa jo 11 yhteistä vuotta =).
Lähetä kommentti