torstai 19. maaliskuuta 2009

Solen skiner

vai miten se oli.

Aurinko paistaa ja pakkasta! Ei oo viikkoon ollu aamulla pakkasta.

Kiva kevät päivä on tulossa.

Poika ratkoi bionicle ristikkoa, löydettiin kaupasta semmonen ilmaismainos lehti.
Malum, Skrall, Raanu jne.

Kohta vois pakata ettei jää ihan iltaan, huomenna ei ehdi enää töiden jälkeen, tai en tiiä vaikka ehtis kuinka ja hyvin ;) Katotaan milloin kyyti tulee pihalle.

Toiset jo kasvattaa pääsiäisruohoa. Me ei laiteta ihan vielä.

Ukon sisko sai nätin tyttövauvan maanantaina. tiistaina käytiin katsomassa. Pitkät sormet ja pitkät varpaat niin kuin ukon suvulla on.

Pojan synttäreille saa tulla 5.4. sunnuntaina, tänä vuonna eskarikaverit viedään huimalaan. (7.4)

Ei kommentteja: