tiistai 9. heinäkuuta 2013

kesäkassi saapui

Kaunis sininen ja pehmältä tuntuva kassi on saapunut. Mukavan kokoinen (isompi kuin minkä itse tein).
Puikko ja koukut blogista  se lähti minulle päin. Kiitos!!!

Käyttöön tulee =)

Ja kyllä sinne mahtuu hyvin rantakamppeet. Ensi viikolla toivottavasti päästään reissussa käyttämään!

1 kommentti:

Puikot ja koukku kirjoitti...

Kiva, jos laukku oli mieluinen.