Kaunis sininen ja pehmältä tuntuva kassi on saapunut. Mukavan kokoinen (isompi kuin minkä itse tein).
Puikko ja koukut blogista se lähti minulle päin. Kiitos!!!
Käyttöön tulee =)
Ja kyllä sinne mahtuu hyvin rantakamppeet. Ensi viikolla toivottavasti päästään reissussa käyttämään!
1 kommentti:
Kiva, jos laukku oli mieluinen.
Lähetä kommentti