Nyt olen tehnyt niin ahkerasti hommia että saan vähän (paljon) kehua itseäni.
pölyt pyyhitty (X)
lattiat imuroitu (X)
lattiat pesty (X)
kylppäri pesty (X)
pyykkiä 3 koneellista (X)
lakanat ulkona kuivumassa (X)
kasveille vaihdettu mullat (X) tiedän että on väärä vuoden aika ko. hommaan mutta kesällä on vaan niin paljon helpompaa tehdä se ulkona kuin ahtaasti talvella sisällä.
tiskikone täytetty (X)
tiskikone tyhjennetty (X)
kukkapenkki uudistettu kivikkokasveilla (X)
käyty salilla (X)
ostettu pihvit (X)
lisätty multaa ja siemeniä nurmikolle (X)
mitäs muuta vielä vois listata... ;)
lauantai 22. elokuuta 2009
lauantai 15. elokuuta 2009
Lycka till!
Nonni. Eilen kirjotettiin sopimus koulutuksen alkamisesta oppisopimuksena. Syyskuussa alkaa teoriaopinnot ja sitten on tämä pakollinen ruotsi... Rohkeana aikuisopiskelijana klikkailin itseni 31.8. alkavaan "ruostunut peruskoulu ruotsi"-opetukseen ;) Meikäläisen lukio ja peruskoulu ruotsi numeroilla ei kannata kehua vaikka en ihan huonoimmin kirjottanutkaan sitä ylioppilastutkinnossa. Siitä se sitten lähtee. Aion mennä tänään etsimään oppikirjaa kirjakaupasta.
Eka työssäoppimisjakso on hoito ja huolenpito joka on mulle se vaikein luultavasti. Eli sairaalaan pitäis sitten päästä. Minun työnantajani määrää että ensisijaisesti pitää olla oman kunnan paikka toiseksi saa vasta ajatella kunnan sisällä olevia muita paikkoja *iiik*
Toinen jakso on kasvun tuki ja ohjaus joka on jo suoritettuna edellisestä opiskelusta siihen riittää vaan näyttöviikko. Eli keväällä on joko helpompaa (ei teoriaa) tai sitten suoritan jonkin toisen aihealueen kuten;
Kolmas jakso kuntoutuksen tukeminen.
Neljäs on sitten erikoistuminen joka tietenkin on lapset ja nuoret koska olen päivähoidossa töissä.
AAAAAPUUVA! Kohta kirjakauppaan mars.
Eka työssäoppimisjakso on hoito ja huolenpito joka on mulle se vaikein luultavasti. Eli sairaalaan pitäis sitten päästä. Minun työnantajani määrää että ensisijaisesti pitää olla oman kunnan paikka toiseksi saa vasta ajatella kunnan sisällä olevia muita paikkoja *iiik*
Toinen jakso on kasvun tuki ja ohjaus joka on jo suoritettuna edellisestä opiskelusta siihen riittää vaan näyttöviikko. Eli keväällä on joko helpompaa (ei teoriaa) tai sitten suoritan jonkin toisen aihealueen kuten;
Kolmas jakso kuntoutuksen tukeminen.
Neljäs on sitten erikoistuminen joka tietenkin on lapset ja nuoret koska olen päivähoidossa töissä.
AAAAAPUUVA! Kohta kirjakauppaan mars.
sunnuntai 2. elokuuta 2009
koruja
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)