lauantai 22. elokuuta 2009

kehutaan itseämme

Nyt olen tehnyt niin ahkerasti hommia että saan vähän (paljon) kehua itseäni.

pölyt pyyhitty (X)
lattiat imuroitu (X)
lattiat pesty (X)
kylppäri pesty (X)
pyykkiä 3 koneellista (X)
lakanat ulkona kuivumassa (X)
kasveille vaihdettu mullat (X) tiedän että on väärä vuoden aika ko. hommaan mutta kesällä on vaan niin paljon helpompaa tehdä se ulkona kuin ahtaasti talvella sisällä.
tiskikone täytetty (X)
tiskikone tyhjennetty (X)
kukkapenkki uudistettu kivikkokasveilla (X)
käyty salilla (X)
ostettu pihvit (X)
lisätty multaa ja siemeniä nurmikolle (X)

mitäs muuta vielä vois listata... ;)

Ei kommentteja: