Ens to on lähtö!!!! Huisii...
Laitan pojan to ja pe eskariin et on jotain kavereita välillä. Ollaan tuijoteltu toisiamme kohta kylliksi ja sitten pitäis jaksaa loppu loma yhdessä =)
Eilen tultiin Tallinan risteilyltä. Olipas alku silläkin reissulla...
Olin varannut 3 henkilön hytin A-luokka 2-4 hytti. Laivalle päästyämme huomasin että 2 sänkyä on siellä. Kävin infosta kysymästä ja ne sanoivat että 2+1 junior silloin tulee matkasänky hyttiin. Voi ei! Sanoin ettei se käy olin ymmärtänyt varausta tehdessäni että kaikille on omat sängyt (viime kesänä lähes sama tilanne mutta silloin otin tarkoituksella 2 hlö hytin kun ajattelin että se matkasänky on oikeasti tuolle pojalle sopiva) Saimme uuden hytin onneksi. Veimme tavaroita sinne ja mitä! Voi prkle! Taas 2 sänkyä. Otti päähän. Emme olleet ainoita joille oli sama tilanne 2 aikuista plus juniori. Menimme buffettiin syömään (hyvä ruoka, parempi mieli) ja uudelleen infoon hyttiä vaihtamaan. Saimme oikean 4 sängyn hytin samalta käytävältä kuin edelliset ja muutaman hyvitys kupongin kaupan päälle. Kiitos oikein nätisti henkilökuntaa joka jaksaa asioida. Ärsytti kun ne höpötti keskenään viroa ja hymyili meille...
Poika pelasi kaikki kolikkonsa pelihuoneessa, prätkä ja auto ja ammuntapeleihin. Ostin hänelle yhden SkelFleksin muistoksi ja karkkiboksin. Muut eivät saanett tuliaisia.
Tänään käytiin jo kaupassa fillareilla ja laitoin TE-toimistoon viimeisen puuttuvan paperin postissa matkaan. Ens viikolla soitan ja varmistan että kaikki on ok liittoa varten.
Kuulin huhua että yks vakkari on muuttamassa pois , toivottavasti siitä aukeaa mulle paikka vakituiseks ja oppisopimukseen!!!!