Huomenta vaan kaikille!
Tulipas huonosti nukuttua yö. Illalla alkoi vesisade joka rankentui yötä kohti. Ukkosti ja salamoi. Heräilin vähän väliä vaikkei satanutkaan enää. Ukkosmyrsky oli kuitenkin tosi hiljainen, muistelen että syksyllä pamahteli oikein kunnolla.
Taitaa matka jännittää jo unissakin!
Kahvi on valumassa. Tänään ei olla vielä suunniteltu ohjelmaa, että mitä tehtäis. Eilen pakkailin laukkua jotta näkee kuinka paljon on tulossa mukaan. Hienosti mahtuu ja jää tilaakin. Ollaan päätetty että sieltä saa ostettua lisää!
Maanantaina vapaata. Tiistaina töissä info-ilta. Keskiviikkona AC/DC -konsertti . Torstaina lähdetään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti