Tammikuussa valmistuneita:
Turk.lapaset
oranssiraita sukat
vaalp.sukat
punakukka lapaset
vihr.kukka lapaset
3 paria korviksia huovuttamalla
13 sydäntä, ompelin huopakankaasta töissä. Pitääkin muistaa ottaa kuvaa :)
edit. 1.2. tässä kuva
Ihan jees saldo. Vielä kun jaksaisin ahertaa villatakin valmiiksi!
torstai 31. tammikuuta 2013
torstai 24. tammikuuta 2013
SNY kortti
Jee! se tuli jo! Mukavata. kortissa toivotellaan aurinkoista kevättä kohti!
Kiitos kortista Sny:lle! -Omppu
Chilit siirsin jo isompiin astioihin. Eikä vielä yksikään ole muutosta nuupahtanut. Toivotaan runsasta satoa ja aurinkoista kesää!
tiistai 22. tammikuuta 2013
Sitä on liikkeellä taas
Salaisia posteja. Oman korttini laitoin jo postiin, nyt sitten odottelen milloin postipoika tuo (tai tyttöhän meillä tuolla autolla ajelee) minulle salaisen ystävän kortin.
Valmiiksi tulivat miesten sukat ja naisten lapaset.
Valmiiksi tulivat miesten sukat ja naisten lapaset.
torstai 17. tammikuuta 2013
sukkaa pukkaa
Työkaverille tilaustyön lapaset ja sukat. Vielä yhdet sukat tekemättä tähän huusholliin. :)
Eilen kävin metsässä etsimässä katajaa. Löysin keloutuneen rungon josta uskalsin napata oksia. Niistä veisin yhden kinnasneulan. Vielä jäi oksia:)
Ja vielä ehtii salaisen neuleystävän kevät 2013 kierrokseen mukaan, 18.1. viim. ilm. päivä
SNY 2013
Ja vielä ehtii salaisen neuleystävän kevät 2013 kierrokseen mukaan, 18.1. viim. ilm. päivä
SNY 2013
keskiviikko 9. tammikuuta 2013
Peace, pees, peas
Tein viikonloppuna hernekeittoa ja jätin muutaman herneen likoamaan kokeilumielessä, minkälaisia ituja niistä lähtee :)
AAARGH, en saa kääntymään kuvaa vaakatasoon. hermot ei riitä tänään.
Aika söpöjä herneen alkuja vai mitä :)
Aika söpöjä herneen alkuja vai mitä :)
tiistai 8. tammikuuta 2013
Puhelin on
... huollossa. Ihan virkistävää shoppailla Sellossa ja Entressessä kun tietää että kukaan ei tavoita ;)
Tuli tehtyä löytöjä!
Ostin jo siemeniäkin! Hui! Pitäis jo päästä äkkiä pistää ne itämään. Jospas ne viikonloppuna lähtee :)
Olenko mä tullut jo siihen ikään että mä saan mainospostia....
....Valituilta paloilta. Voi kääk! Olet voinnut voittaa... Annetaan olla kiinni. Oli tullut mainos vanhalla osoitteella ettei ne ainakaan tiedä missä mä nykyään asun ;)
Tuli tehtyä löytöjä!
Ostin jo siemeniäkin! Hui! Pitäis jo päästä äkkiä pistää ne itämään. Jospas ne viikonloppuna lähtee :)
Olenko mä tullut jo siihen ikään että mä saan mainospostia....
....Valituilta paloilta. Voi kääk! Olet voinnut voittaa... Annetaan olla kiinni. Oli tullut mainos vanhalla osoitteella ettei ne ainakaan tiedä missä mä nykyään asun ;)
sunnuntai 6. tammikuuta 2013
käsityöilta
jotain valmista ja kuva keskeneräisestä villatakista
lapaset menivät työkaverin miehelle ennen joulua
kolme paria korvakoruja lahjomiseen, huovutusta ja helmeilyä
Pätkä villatakin selkämystä.
Tunnisteet:
helmeilyä,
huovutus,
neule,
valmiit 2012
lauantai 5. tammikuuta 2013
Tervis
Se on uusi vuosi ja uudet kujeet.
Ostin kirpparilta pari nättiä lautasta ja lasisen tuikun. Katotaan mitä tulee ;)
Villatakin hihat lähestyy kyynärpään mittaa. Hitaasti ja varmasti.
Käväistiin tänään Neidonkeitaassa uimassa, 500m meni rikki tänä vuonna helposti. Voisin vaikka kerätä uimametrejä valmiiden käsitöiden lisäksi :) Ota haaste vastaan ja ui mun kanssani kohti kesää! Bikinikroppaa ei tarvitse saada, hyvän mielen kyllä!
Omena
Ostin kirpparilta pari nättiä lautasta ja lasisen tuikun. Katotaan mitä tulee ;)
Villatakin hihat lähestyy kyynärpään mittaa. Hitaasti ja varmasti.
Käväistiin tänään Neidonkeitaassa uimassa, 500m meni rikki tänä vuonna helposti. Voisin vaikka kerätä uimametrejä valmiiden käsitöiden lisäksi :) Ota haaste vastaan ja ui mun kanssani kohti kesää! Bikinikroppaa ei tarvitse saada, hyvän mielen kyllä!
Omena
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

