torstai 31. tammikuuta 2013

Tammikuussa tehtyä

Tammikuussa valmistuneita:

Turk.lapaset
oranssiraita sukat
vaalp.sukat
punakukka lapaset
vihr.kukka lapaset
3 paria korviksia huovuttamalla
13 sydäntä,  ompelin huopakankaasta töissä. Pitääkin muistaa ottaa kuvaa :)
edit. 1.2. tässä kuva

Ihan jees saldo. Vielä kun jaksaisin ahertaa villatakin valmiiksi!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvältä kuulostaa. Mä en ole jaksanut pitää kuukausittain ylhäällä, mitä tulee tehtyä. Kun joskus tulee tehtyä urakalla vähän enemmän ja toisinaan ei jaksa edes ottaa puikkoja käsiin. Nyt on taas ollut tuotta laiskuutta/väsymystä ilmassa. Jospa tuo viikonloppu vähän tasais tilannetta? Täällä ainakin tänään aurinko paistoi ja oli aivan ihana ilma. Kummasti siitä auringosta saa voimaa.
t:SNY