... huollossa. Ihan virkistävää shoppailla Sellossa ja Entressessä kun tietää että kukaan ei tavoita ;)
Tuli tehtyä löytöjä!
Ostin jo siemeniäkin! Hui! Pitäis jo päästä äkkiä pistää ne itämään. Jospas ne viikonloppuna lähtee :)
Olenko mä tullut jo siihen ikään että mä saan mainospostia....
....Valituilta paloilta. Voi kääk! Olet voinnut voittaa... Annetaan olla kiinni. Oli tullut mainos vanhalla osoitteella ettei ne ainakaan tiedä missä mä nykyään asun ;)
2 kommenttia:
Mä olen vielä toistaseks pystynyt pitää näppini erossa siemenpusseista, katsotaan kuinka pitkälle päästään :)
mä siivoilim tietsikka pöytää ja löysin kanssa pari pussia herneitä ja kevät sipulia ja pohdin istuttamista =)
Lähetä kommentti