Näytetään tekstit, joissa on tunniste jämis2011. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste jämis2011. Näytä kaikki tekstit

torstai 7. huhtikuuta 2011

Jotain hassua ja hyödyllistä

 Jämälangoista 40 g painoinen (langat siis) Angry Birds yritelmä. Poika sanoi sitä pingiivin näköisesti vaikka sen pitäisi olla se Pommi. No ainakin se lenteli täällä pommin tavoin ja perästä kuului aina [pssshh]
Tuo oli siis se hassu ja tämä on hyödyllinen. Kovin on mansikkaisen oloinen, puuvillalangasta tehty patalappu 90 g. Tyynepatalappu tekniikalla toteutettu. Hauska ja mukavaa vaihtelua iänikuiseen normaaliin tapaan tehdä patis =)

Lumet sulaa vähitellen... Ensimmäinen kuva otettu sunnuntaina toinen tänään. Vesisade sulattaa kasaa vähitellen ja vähän niin kuin rumentaa kun kaikki roskat yms neulaset tulee sieltä esiin.

sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Pojan synttärit ja tili auki

 Viikonloppuna ekat jämälankaprokkikset, virkattu laukku ja nalle. Langankulutus yhteensä 115 g
 Leivottiin tänään korvapuusteja, ihan vaan jauhopussinkyljestä luetulla ohjeella, hyviä tuli!
Eilen tehtiin omppupiirakkaa täältä otetulla ohjeella joka muokattiin ompuille sopivaksi!

keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Huhtikuussa

Osallistun huhtikuun aikana järjestettävään Jämälankojen tuhoamisprojektiin. Tässäpä minun lankani jotka tänään löysin kaapista. Jämälanka on siis ylijäämä lanka jota on jäännyt kun olet saanut jonkin neuleen valmiiksi (tai virkkauksen yms.)
Lankoje alta pilkottaa, keskeneräinen isoäidintilkkuilutäkki, sekä joku muu keskeneräinen viltinalku.
Jos haluat voi käydä tututsumassa muihin osaanottajiin JÄMÄBLOGISSA .



Vielä ehtii mukaan 9000-kisaan! Palkintona minun tekemä koru lasihelmistä, jota varmaan pitäisi alkaa kohta väsäämään!