joskus kokeilla ihan jotain muuta ??
Näytetään tekstit, joissa on tunniste wulffmorgenthaler. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste wulffmorgenthaler. Näytä kaikki tekstit
maanantai 6. syyskuuta 2010
maanantai 7. kesäkuuta 2010
perjantai 14. toukokuuta 2010
Perjatai
torstai 25. maaliskuuta 2010
Torstai
/wulffmorgenthaler/On taas hauska pätkä miettimistä varten hesarissa =)
Töissä lumet sulaa hitaasti, kasvattaa kohta meren kokoisen kuralammikon ulko-oven eteen.. ollaan tämä viikko seisottu rannalla vahteina ettei kukaan uisi kurassa. Osa on dipannut polvilleen, tänään yksi laski liukurilla vieressä olevalta lumikasalta suoraan lammikkoon. Onneks äiti oli jo portin takana autossa, ei ehtinyt tulla pojalle kylmä kylvyn jälkeen. Saappaat ja kurikset ovat siis kovassa käytössä töissä. Eilen käveltiin metsään leikkimään ko. syystä.
Pääsiäinen tulla tömistelee tänne päin. Äiti on mielessä ja pojan synttärit. Ja lammaspaisti, pakko myöntää eilen useamman minuutin seisoskelin kaupan pakastealtaalla miettimässä mitä kaikkea ihanaa saa karistan paistista, lampaan putkiluupaistista, karitsan t-luupihveistä. Onneksi lehdissäkin on hyviä reseptejä. Kohta on pakko tehdä jo viikonloppuna lammasta kun himottaa liha! Lurps ja nam. Valkosipulia ja kastiketta ja perunoita, hyvää salaattia, punaviiniä.. sylki valuu leualla. Tekiskö Affenanmaanreisulla lampasta vai täällä kotosalla?? Tuleeko se sisko mikä päivä päästäisen jälkeen jos vaikka silloin tekis herkkuaterian, tuo ei kuitenkaan paisteja ittekseen paistele? Vai paisteleeko? Kerran tein kaalikeiton jossa oli lammasta sekin oli ihanaa!
Pitää varmaan lähteä jääkaapille tästä näin, seoon moro!
tiistai 9. maaliskuuta 2010
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


