torstai 20. maaliskuuta 2014
Matto, maton, matossa, matona, madon, mato
Olen ollut tämän viikon sairauslomalla. Viikonloppuna nyrjäytin oikean nilkkani... Voi MATO!
keskiviikkon asti oli kiltisti jalka levossa, tiistaina jo pää oli ihan tyhjä (vai oliko se tyhmiä ajatuksia täynnä) Tänään mies meni kyydillä töihin ja sain auton käyttööni. Päätin että rasitan jalkaa vähän että tietää onko se mimmosessa kunnossa. Eilen jo pystyin seisomaan sen päällä ilman kipua.
Ajelin Veikkolan kyläyhdistykselle vuokrattuun Impin Tupaan. Siellä olemme talkootöillä kunnostamassa kudontapajaa. Tässä kuvassa on yhdistykselle yhteisesti kudottua mattoa. Minä paukuttelin sitä 40 cm tänään. Huomasin että työnjälki on löysää, eiköhän se siitä tiukennu kun pääsee rytmiin. Leppoisaa aivot narikkaan hommaa tuo on.
maanantai 17. maaliskuuta 2014
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


