sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Kevät SNY pyörähti käyntiin!

Sain siis juuri äsken tietää oman ystävän jolle lähettelen salaisesti paketteja ja viestejä. Jee! Lähettäminen on oikeastaan kivempaa kuin saaminen =) Tai no onse ihanaa saada paketteja, on kuin olisi synttärit kerran kuussa ;)

 Tänä vuonna omia synttäreitä juhlistan ystävien kera ensin  Mouse in House kutsut ja sitten herkuttelua ja tanssimaan naapurikaupunkiin loppuillasta. Mut nyt odottelemaan =)

sunnuntai 23. tammikuuta 2011

pipo päivitys

Kaksinkertaisesta 7 veljestä langasta (musta) sinistä en muista mikä lanka se on. Tein kovia pakkasia korvia lämmittämään. ja pieni ruusu tuohon sivuun. Hyvä ja lämmin on.

Pojalle mustaakin mustempi 3-kertaisella 7 veljestä langalla ettei pää palele!

vihreä-valkoinen helmineuletta pipokokeilu, tein "syvän" että menee reilusti korvien yli ja nyt sitten en tykkääkään. Tämän saa joku jos haluaa =) puuvilla-villa sekoite lankaa jotain en muista mitä, Tein kaksinkertaisella langalla että on lämmin.

sunnuntai 16. tammikuuta 2011

SNY kevät 2011

Kevään piristykseksi ilmoittauduin mukaan salaiseen neule ystävään =)

Loruja ja lankoja, mitä muuta sitä voisi tarvita.

keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Talvella

Eksyin netissä Lorukorttivaihtoon Outin onnenkipinöissä. Osalistun ja katsotaan millaisia loruja sieltä tulee takaisin päin =)

Lomalla ollaan ja lompsitaan. Eipä olla juuri mitään tehty. Akvaariota putsattu ja ruokaa tehty. 2 kertaa luistelmassa vasta. Sukset pitää varmaan kaivaa esiin pojalle että pääsee treenaamaan ennen kuin koulussa alkaa hiihto.

Töissä oli suunnittelupäivä. Saimme paljon aikaseksi ja sain koulutehtävänkin palautettua ajallaan. Toivotaan ettei tarvitse enää lisäillä mitään sinne.