sunnuntai 16. tammikuuta 2011

SNY kevät 2011

Kevään piristykseksi ilmoittauduin mukaan salaiseen neule ystävään =)

Loruja ja lankoja, mitä muuta sitä voisi tarvita.

2 kommenttia:

Lentävä kirjoitti...

Kiitos vinkistä! :) Linkkasin blogisi omaani, jos ei haittaa!

Omppu-pomppu kirjoitti...

Eipä haittaa ei =)