OMPPU-POMPPU
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
itää
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
itää
.
Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 9. tammikuuta 2013
Peace, pees, peas
Tein viikonloppuna hernekeittoa ja jätin muutaman herneen likoamaan kokeilumielessä, minkälaisia ituja niistä lähtee :)
AAARGH, en saa kääntymään kuvaa vaakatasoon. hermot ei riitä tänään.
Aika söpöjä herneen alkuja vai mitä :)
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)