lauantai 20. joulukuuta 2014

20. joulukuuta

Pojalla alkoi eilen joululoma. Joulujuhlat ja todistusten jako.

Lunta saisi tulla lisää että olisi tunnelmaa, eikä vain pimeää.

Lassi ja Leevi ovat jo pulkkamäessä.




Ei kommentteja: