Käväisin kääntymässä Helsingissä. Bussilla ees-taas. Tarkoitus oli mennä myös kuuntelemaan musiikkia mutta en jaksanut jäädä odottelemaan niin myöhään.
Mutta käväisinpä syömässä hyvää ruokaa Sevillassa Päkiksen kanssa. Sinne pitää päästä toisenkin kerran!
Nenä on mennyt tukkoon saas nähdä alkaako kunnon lenssu vai jääkö pikku nuhaksi.
sunnuntai 30. syyskuuta 2012
perjantai 28. syyskuuta 2012
Kuvapäivitystä pukkaa
Kuvia, Kuvia ;
Salainen paketti sisältää supersoft villaa 3 eriväristä kerää ja ohjeen pitsihuiviin, katsotaan nyt tuleeko näistä tuollainen vai minkälainen huivi. Kauniita värejä valitsit! Kiitos S.N.Y.
Oikeasti nämä ovat luonnonvalkoiset, mustia ja turkooseja kuvioita, seiskaveikka lapaset työkaverin tytölle.
Salainen paketti sisältää supersoft villaa 3 eriväristä kerää ja ohjeen pitsihuiviin, katsotaan nyt tuleeko näistä tuollainen vai minkälainen huivi. Kauniita värejä valitsit! Kiitos S.N.Y.
Oikeasti nämä ovat luonnonvalkoiset, mustia ja turkooseja kuvioita, seiskaveikka lapaset työkaverin tytölle.
Oranssia nallelankaa, josta tein kuviolliset sukat jämäpätkistä. Kirkkaan kirjavaiset ovat nämä lämpimäiset. Jos vaikka pukinkonttiin sujahtaa :)
Lasten sukat, myös pukinkonttiin matkalla. Superwool langasta. Lila-pinkit.
maanantai 24. syyskuuta 2012
osaa odotellessa
Tietokone ei saa yhteyttä. Tilattiin joku osanen, odotellaan. Siis ei kummoista päivitystä. Tein viikonloppuna valmiiksi lasten sukat, työkaverin tytölle lapaset ja hänelle ensimmäisen pitkän sukan. Sain siis tilaustöitä :)
Tänään kävin töiden jälkeen tyky-jumpassa. Taichi pallolla venyteltiin ja tansittiin. Kylläpä on kroppa jumissa... Ensi ma uudestaan!
Tänään kävin töiden jälkeen tyky-jumpassa. Taichi pallolla venyteltiin ja tansittiin. Kylläpä on kroppa jumissa... Ensi ma uudestaan!
keskiviikko 19. syyskuuta 2012
jee
Sain paketin. Huomenna lisää. Nyt kirjan kimppuun ja ajoissa nukkumaan. Eilen simahdin jo puoli 9 :)
tiistai 18. syyskuuta 2012
Ti-ti-ti-tais-tyy
Se olis jo tiistai, taas. Töissä ollaan ja mennään samaa vauhtia kuin ennnekin. Paitsi että en ota niin paljoa tekemisiä itselleni vaan sillai rauhallisessa tahdissa. Keskitytään oleelliseen. Lapsiin.
Onkohan paketteja saapunut perille, tiedän vain kahdesta jotka on lähetetty?? Nyt kun on tämä FB lakko niin jää kavereiden pikapäivitykset lukematta. Ja joku ei vastaa edes kännykkään ;) töitäkö ne muutkin tekevät, häh?
Sain työkaverilta villalankaa ja lupasin tehdä hänelle pitkät sukat ja hänen tytölle lapaset. Nyt on vaan niin väsy työpäivän jälkeen ettei vielä jaksa oikein tehdä mitään. Olla vaan. Kävin tänään vanhan työkaverin kanssa kävelyllä ja kahvilassa. Nyt ruokaa uunissa. Kohta mahassa. Sitten pitää sinnitellä hereillä iltaan asti *haukotus*.
Onkohan paketteja saapunut perille, tiedän vain kahdesta jotka on lähetetty?? Nyt kun on tämä FB lakko niin jää kavereiden pikapäivitykset lukematta. Ja joku ei vastaa edes kännykkään ;) töitäkö ne muutkin tekevät, häh?
Sain työkaverilta villalankaa ja lupasin tehdä hänelle pitkät sukat ja hänen tytölle lapaset. Nyt on vaan niin väsy työpäivän jälkeen ettei vielä jaksa oikein tehdä mitään. Olla vaan. Kävin tänään vanhan työkaverin kanssa kävelyllä ja kahvilassa. Nyt ruokaa uunissa. Kohta mahassa. Sitten pitää sinnitellä hereillä iltaan asti *haukotus*.
lauantai 15. syyskuuta 2012
Lauantaina tehtiin vaikka ja mitä
Lähdettiin aamupäivällä autolla kohti Seurasaarta. On tainnut mennä 10 v kun viimeksi siellä käynnyt. Onhan siellä kivaa katseltavaa. Istahdettiin vähäksi aikaa Kaffeliiteriin ja kierrettiin saari loppuun.
Sieltä ajeltiin Helsingin keskustaan. Löydetiin mitä etsittiin eli Teekauppa Ounce. Ostin lisää ihanaa Orientinteetä ja uutta mustaa teehen pohjautuvaa kukkateetä. Aivan ihana miljöö siellä, kirjottavat mustekynällä paperipussiin teen nimen :) Ja ne kaikki purnukat, maustetut sokerit jne. Menkää ihmeessä Fredalle käväväsemään!
Sitten lounasta New Bamboo centeristä ja auton nokka kohti pojan serkkupoikaa. Olihan tuo kasvanut 6 viikossa. Ei ole enää niin pikkiriikkinen ja kippurainen.
Kotona käytiin vielä heittämässä kierros Frisbeegolfia. Nyt sitten odotellaan että Paluu Tulevaisuuteen 3 alkaa.
Sieltä ajeltiin Helsingin keskustaan. Löydetiin mitä etsittiin eli Teekauppa Ounce. Ostin lisää ihanaa Orientinteetä ja uutta mustaa teehen pohjautuvaa kukkateetä. Aivan ihana miljöö siellä, kirjottavat mustekynällä paperipussiin teen nimen :) Ja ne kaikki purnukat, maustetut sokerit jne. Menkää ihmeessä Fredalle käväväsemään!
Sitten lounasta New Bamboo centeristä ja auton nokka kohti pojan serkkupoikaa. Olihan tuo kasvanut 6 viikossa. Ei ole enää niin pikkiriikkinen ja kippurainen.
Kotona käytiin vielä heittämässä kierros Frisbeegolfia. Nyt sitten odotellaan että Paluu Tulevaisuuteen 3 alkaa.
perjantai 14. syyskuuta 2012
uusi tukka
Kävin aamusella laittamassa vähän väriä ja siistimässä pehkon. Nyt on punaista ja kiiltävää hiusta.
Kirjastolle pyöräiltiin pojan kanssa yhdessä palauttamassa kirjat, kumpikaan ei tällä kertaa lainannut mitään.
Helsinkiin en lähtenyt vaikka vähän mietin että jos menisin bussilla käymään teekaupassa mutta ehkäpä sitä huomenna käy? Jos vaikka tuo poika lähtis mukaan shoppailemaan ;) Oncen valikoimista on löytynyt ihanaa vihreää teetä jossa on seassa kukkia. Sitä pitäis saada yksi pussukka lisää, jotta voi töissäkin nautiskella ;)
Kirjastolle pyöräiltiin pojan kanssa yhdessä palauttamassa kirjat, kumpikaan ei tällä kertaa lainannut mitään.
Helsinkiin en lähtenyt vaikka vähän mietin että jos menisin bussilla käymään teekaupassa mutta ehkäpä sitä huomenna käy? Jos vaikka tuo poika lähtis mukaan shoppailemaan ;) Oncen valikoimista on löytynyt ihanaa vihreää teetä jossa on seassa kukkia. Sitä pitäis saada yksi pussukka lisää, jotta voi töissäkin nautiskella ;)
torstai 13. syyskuuta 2012
Mitä kuuluu?
Kuuluu hyvää :)
Olen reipastunut ja paljon edellisistä viikoista. Kävin eilen töissä kääntymässä moikkaamassa lapsia ja työkavereita. Ja apteekissa ja kahvilasta hain lounasta, sekä varasin ajan kampaajalle huomis aamuksi.
Eilen oli vielä pojan luokan vanhempainilta. Sielläkin olin koko ajan ;)
Harmi vaan Enkeli ettei kokkipeli etene XD
Salaisia paketteja olen kuullut että kaksi on tullut jo perille. Nythän on vasta puoliväli kuuta eli on hyvää aikaa vielä tehdä hauskoja yllätyksiä ystävillemme. Päkäpää ja Sininen ovat saanneet ensimmäiset muistamiset.
Aloitin tekemään jämälangoista sukkia, niistä tulee ihanan kirjavatsatusukat =)
Chileissä näkyy monta marjaa, yksi on jo ehtinyt punastuakin.
Kaverin 5 viikkoista vauvaa olen kaksi kertaa käynnyt tuoksuttamassa ja ehkäpä tänään pääsen taas?? On ne pikkuisimmat ihania. Oma kun on jo ISO poika 10 v.
Olen reipastunut ja paljon edellisistä viikoista. Kävin eilen töissä kääntymässä moikkaamassa lapsia ja työkavereita. Ja apteekissa ja kahvilasta hain lounasta, sekä varasin ajan kampaajalle huomis aamuksi.
Eilen oli vielä pojan luokan vanhempainilta. Sielläkin olin koko ajan ;)
Harmi vaan Enkeli ettei kokkipeli etene XD
Salaisia paketteja olen kuullut että kaksi on tullut jo perille. Nythän on vasta puoliväli kuuta eli on hyvää aikaa vielä tehdä hauskoja yllätyksiä ystävillemme. Päkäpää ja Sininen ovat saanneet ensimmäiset muistamiset.
Aloitin tekemään jämälangoista sukkia, niistä tulee ihanan kirjavatsatusukat =)
Chileissä näkyy monta marjaa, yksi on jo ehtinyt punastuakin.
Kaverin 5 viikkoista vauvaa olen kaksi kertaa käynnyt tuoksuttamassa ja ehkäpä tänään pääsen taas?? On ne pikkuisimmat ihania. Oma kun on jo ISO poika 10 v.
sunnuntai 9. syyskuuta 2012
Sain haasteen.
Mies kysyi voinko olla kuukauden ilman FB, kyllä voin vaikkei se siltä vaikutakkaan ;)
4 viikkoa taukoa alkaa tänään. Katotaan miten akan käy. Kännykällä tavoittaa tai ihan postitse tai vaikka kävelemällä meille kotiin ja jää kahville ;) Nähdään 4 viikon päästä taas FB:ssa.
4 viikkoa taukoa alkaa tänään. Katotaan miten akan käy. Kännykällä tavoittaa tai ihan postitse tai vaikka kävelemällä meille kotiin ja jää kahville ;) Nähdään 4 viikon päästä taas FB:ssa.
maanantai 3. syyskuuta 2012
Sormet syyhyää
Voi että! Tekisi mieli jo laittaa ensimmäinen varjo-Sny paketti matkaan. Sitä vaan kun asuu täällä korvessa ei viitsisi heti kaverilleen paljastaa itseään. Pitää varmaan tehdä kauppareissuja naapuripitäjiin ;)
Sisko tuli kylään <3 nbsp="nbsp" p="p">
Kotona ollaan lepuuttamassa hermoja, lääkärin luvalla. Pitää olla mahdollisimman paljon ulkona ja rentoutua, tehdä kivoja juttuja yms. Ruokahalu oli kadoksissa 4 päivää, tänään vähän jo maistuu paremmalle. Kiloja tippunut liikaa, mulla niitä ei ollut edes mistä tiputella. Katotaan jos ravintolisillä saisi massaa takaisin ja ruokahalun :) Kaikkea pitää yrittää. Lenkillä tekisi mieli käydä joka päivä mutta ei ole tuota energiaa oikein, koska ei ole ollut ruokahalua...
Mutta pikku hiljaa mennään eteenpäin. :) Positiivista ajattelua pitää käyttää!3>
Sisko tuli kylään <3 nbsp="nbsp" p="p">
Kotona ollaan lepuuttamassa hermoja, lääkärin luvalla. Pitää olla mahdollisimman paljon ulkona ja rentoutua, tehdä kivoja juttuja yms. Ruokahalu oli kadoksissa 4 päivää, tänään vähän jo maistuu paremmalle. Kiloja tippunut liikaa, mulla niitä ei ollut edes mistä tiputella. Katotaan jos ravintolisillä saisi massaa takaisin ja ruokahalun :) Kaikkea pitää yrittää. Lenkillä tekisi mieli käydä joka päivä mutta ei ole tuota energiaa oikein, koska ei ole ollut ruokahalua...
Mutta pikku hiljaa mennään eteenpäin. :) Positiivista ajattelua pitää käyttää!3>
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
