sunnuntai 30. syyskuuta 2012

namskis

Käväisin kääntymässä Helsingissä. Bussilla ees-taas. Tarkoitus oli mennä myös kuuntelemaan musiikkia mutta en jaksanut jäädä odottelemaan niin myöhään.
Mutta käväisinpä syömässä hyvää ruokaa Sevillassa Päkiksen kanssa. Sinne pitää päästä toisenkin kerran!
Nenä on mennyt tukkoon saas nähdä alkaako kunnon lenssu vai jääkö pikku nuhaksi.

1 kommentti:

Enkeli kirjoitti...

harmi kun ei nähty minä ja pikku naiset kiitämme tuliaisista =)