sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Sain haasteen.

Mies kysyi voinko olla kuukauden ilman FB, kyllä voin vaikkei se siltä vaikutakkaan ;)
4 viikkoa taukoa alkaa tänään. Katotaan miten akan käy. Kännykällä tavoittaa tai ihan postitse tai vaikka kävelemällä meille kotiin ja jää kahville ;) Nähdään 4 viikon päästä taas FB:ssa.


3 kommenttia:

Vallittu kirjoitti...

O-ou, pitääkin siis alkaa täältä enemmän kurkkia kuulumisia :)

Vallittu kirjoitti...

Täällä taas, mitäs kuuluu? :)

enkeli kirjoitti...

mun pelit ei etene kun et oo facessa!!!!
Kyllä on vaikeet tunnistus koodit kun see saa noita millään oikeen. Mitähän tossakin kuvassa oikeen on??????