Mies kysyi voinko olla kuukauden ilman FB, kyllä voin vaikkei se siltä vaikutakkaan ;)
4 viikkoa taukoa alkaa tänään. Katotaan miten akan käy. Kännykällä tavoittaa tai ihan postitse tai vaikka kävelemällä meille kotiin ja jää kahville ;) Nähdään 4 viikon päästä taas FB:ssa.

3 kommenttia:
O-ou, pitääkin siis alkaa täältä enemmän kurkkia kuulumisia :)
Täällä taas, mitäs kuuluu? :)
mun pelit ei etene kun et oo facessa!!!!
Kyllä on vaikeet tunnistus koodit kun see saa noita millään oikeen. Mitähän tossakin kuvassa oikeen on??????
Lähetä kommentti