Kuuluu hyvää :)
Olen reipastunut ja paljon edellisistä viikoista. Kävin eilen töissä kääntymässä moikkaamassa lapsia ja työkavereita. Ja apteekissa ja kahvilasta hain lounasta, sekä varasin ajan kampaajalle huomis aamuksi.
Eilen oli vielä pojan luokan vanhempainilta. Sielläkin olin koko ajan ;)
Harmi vaan Enkeli ettei kokkipeli etene XD
Salaisia paketteja olen kuullut että kaksi on tullut jo perille. Nythän on vasta puoliväli kuuta eli on hyvää aikaa vielä tehdä hauskoja yllätyksiä ystävillemme. Päkäpää ja Sininen ovat saanneet ensimmäiset muistamiset.
Aloitin tekemään jämälangoista sukkia, niistä tulee ihanan kirjavatsatusukat =)
Chileissä näkyy monta marjaa, yksi on jo ehtinyt punastuakin.
Kaverin 5 viikkoista vauvaa olen kaksi kertaa käynnyt tuoksuttamassa ja ehkäpä tänään pääsen taas?? On ne pikkuisimmat ihania. Oma kun on jo ISO poika 10 v.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti