keskiviikko 19. syyskuuta 2012

jee

Sain paketin. Huomenna lisää. Nyt kirjan kimppuun ja ajoissa nukkumaan. Eilen simahdin jo puoli 9 :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva että paketti tuli perille, toivottavasti oli mieleinen! :)

Tänne ei ole kuulunut vielä muistamista... mutta onhan tässä vielä aikaa! :)

Kiva kuulla että olet virkkuna - olen ollut pienesä blogipimennossa, mutta koitan taas ryhdistäytyä ja piipahdella täälläkin useammin!

Valoa iltoihisi! <3

"Mini-SNY" ;)