Kiva että paketti tuli perille, toivottavasti oli mieleinen! :)Tänne ei ole kuulunut vielä muistamista... mutta onhan tässä vielä aikaa! :)Kiva kuulla että olet virkkuna - olen ollut pienesä blogipimennossa, mutta koitan taas ryhdistäytyä ja piipahdella täälläkin useammin!Valoa iltoihisi! <3"Mini-SNY" ;)
Lähetä kommentti
1 kommentti:
Kiva että paketti tuli perille, toivottavasti oli mieleinen! :)
Tänne ei ole kuulunut vielä muistamista... mutta onhan tässä vielä aikaa! :)
Kiva kuulla että olet virkkuna - olen ollut pienesä blogipimennossa, mutta koitan taas ryhdistäytyä ja piipahdella täälläkin useammin!
Valoa iltoihisi! <3
"Mini-SNY" ;)
Lähetä kommentti