maanantai 3. syyskuuta 2012

Sormet syyhyää

Voi että! Tekisi mieli jo laittaa ensimmäinen varjo-Sny paketti matkaan. Sitä vaan kun asuu täällä korvessa ei viitsisi heti kaverilleen paljastaa itseään. Pitää varmaan tehdä kauppareissuja naapuripitäjiin ;)

Sisko tuli kylään <3 nbsp="nbsp" p="p">
Kotona ollaan lepuuttamassa hermoja, lääkärin luvalla. Pitää olla mahdollisimman paljon ulkona ja rentoutua, tehdä kivoja juttuja yms. Ruokahalu oli kadoksissa 4 päivää, tänään vähän jo maistuu paremmalle. Kiloja tippunut liikaa, mulla niitä ei ollut edes mistä tiputella. Katotaan jos ravintolisillä saisi massaa takaisin ja ruokahalun :) Kaikkea pitää yrittää. Lenkillä tekisi mieli käydä joka päivä mutta ei ole tuota energiaa oikein, koska ei ole ollut ruokahalua...

Mutta pikku hiljaa mennään eteenpäin. :) Positiivista ajattelua pitää käyttää!

Ei kommentteja: