Appiukon metsästä kaivetut kotkansiipisaniaiset ovat lähteneet hyvin kasvamaan kiviaidan väleiköissä. Hyvältä näyttää, my friends! Suunnitelma toteutuu halvemmalla kuin uskoinkaan... Toki on tässä jouduttu ostamaankin kasveja pihamaalle ja hyvin aurinkoisiin rinteisiin. Keväällä näkee sitten miten ne ovat juurtuneet.
Viimeinen kesäkurpitsa kukkii vielä, muut jo nykäisin pois ja jätin yhden pötkylän siihen jos vaikka saisi omia siemeniä ensi vuotta varten. Ja sitten uusimmat lapaset.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti