keskiviikko 29. elokuuta 2012

Puutarhassa kasvaa


 JES, JES, JES! Olin jo luopunut toivosta tämän Bolivian Rainbow Chilin suhteen. Mutta kyllä siihen sittenkin tulee kukka. Onko Suomen kesä liian lyhyt sille?? Siirsin sen olohuoneen lämpöön jatkamaan kukkimista. Pitääkin lähteä leikkimään mehiläistä ja pölytellä ;) Samalla tämä on kuva nro: 19, täällä minä asun. Koti näkyy taustalla ja istun kasvihuoneessa sisällä :)

Appiukon metsästä kaivetut kotkansiipisaniaiset ovat lähteneet hyvin kasvamaan kiviaidan väleiköissä. Hyvältä näyttää, my friends! Suunnitelma toteutuu halvemmalla kuin uskoinkaan... Toki on tässä jouduttu ostamaankin kasveja pihamaalle ja hyvin aurinkoisiin rinteisiin. Keväällä näkee sitten miten ne ovat juurtuneet.
Viimeinen kesäkurpitsa kukkii vielä, muut jo nykäisin pois ja jätin yhden pötkylän siihen jos vaikka saisi omia siemeniä ensi vuotta varten. Ja sitten uusimmat lapaset.

Ei kommentteja: