Ystäväni teki minulle boleron vastaksi tunikan ompelemalla ja nyt sain häneltä taas lankaa kauluria varten. Meillä toimii oravannahkakauppaa tavallaan, teemme toisillemme käsitöitä omalla vahvuusalueella. Hän ompelee ja minä neulon =)
Tässä tämä kaverin tekemä tunika.
Ja minun tekemä tunika, Dropsin ohjeilla. Edestä
ja takaa. Lankaa kului 450 g. En tehnyt ihan niin isoa kuin ohje.
1 kommentti:
I-H-A-N-A!!! Tuo sun tekemä tunika on aivan upea, tykkään väreistä ja kuviosta todella paljon :) On se toinenkin hieno :)
Lähetä kommentti