keskiviikko 22. elokuuta 2012

Oravannahkakauppaa

 Ystäväni teki minulle boleron vastaksi tunikan ompelemalla ja nyt sain häneltä taas lankaa kauluria varten. Meillä toimii oravannahkakauppaa tavallaan, teemme toisillemme käsitöitä omalla vahvuusalueella. Hän ompelee ja minä neulon =)
Tässä tämä kaverin tekemä tunika.

 Ja minun tekemä tunika, Dropsin ohjeilla. Edestä
ja takaa. Lankaa kului 450 g. En tehnyt ihan niin isoa kuin ohje.

1 kommentti:

Vallittu kirjoitti...

I-H-A-N-A!!! Tuo sun tekemä tunika on aivan upea, tykkään väreistä ja kuviosta todella paljon :) On se toinenkin hieno :)