Kuuset kasvavat hyvin. Ostin kasvihuoneen, jota kasasin kiukulla ja ei niin pitkällä pinnalla 5 päivää. Ei olisi pitänyt ottaa sitä kaikkein halvinta mallia... No pystyssä on ja pysyy!
Eilen hommasin kuoriketta katteeksi kuusten juurille, rikkaruohojen esteeksi. Kovin on kuivaa kautta ollut ja nyt on pakko kastella taimia. Onneksi yöt ovat viilentyneet kuitenkin.
Chilit tuottavat huonosti tänä kesänä. Yksi pensas on tehnyt ahkerasti kukkia ja marjoja.
Päkis toi tupaantuliaiseksi palstaltaan Lentävän kanssa viljelemiään vattuja ja kultapiiskua (siis juurakoita) ja myös raparperia :D kiitos vielä kerran.
Nyt vatsavaivojen takia kotosalla lepäämässä. Ei saa ajatella töitä! Kuuntelen Agatha Christien kirjaa, nti Marplen viimeinen juttu. Ja tietysti neulon. Dropsin mallia lyhythihainen tunika. Toisin sanoen norjalainenvillapaita ilman hihoja :D kainaloissa ollaan ja kohta teen tuhojen reunukset, sitten sitä kirjoneuletta lisää kaarrokkeeseen.
Lisäys iltasella.
Olen saannut saalistettua appiukon metsästä niitä ihania saniaisia. Pihalta löytyi valmiiksi herttavuorenkilpiä. Keväällä lisää niitä. Tilasin kukkasipuleita muutaman kukkimaan keväällä vaahterapuiden alle :) sitten kun ne tulee, menee hetki kun kaivelee koloja :-D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti