Maakellari edelleen samassa kunnossa kuin ennen, ensi kesänä sitten kunnostan sen =) Eilen laitoin multaa, kanankakkaa ja ruohonsiemeniä tuohon rinteeseen ettei kaikki valu rankkasateilla alas. Nyt sitten toivotaan että niitä sateita ei tulisi niin rankasti ennen kuin juurtuminen on alkanut tai mun kellarissa vihertää...
Kuusiaita kiemurtelee kuin kiinanmuuri ;) Kate pitää toivottavasti kuuset elinvoimaisina ettei rikkaruohot vie kaikkia vesiä ja mineraaleja tmv.
Kasvihuone tästäkin kulmasta olkaapa hyvä. Sisällä on :
Chilit kasvamassa. Tämä on mun 30 kuvaa nro 4. harrastus. Useamman vuoden olen nyt näitä viljellyt.
Appiukko antoi töistä ylijäänneitä helmililjan sipuleita. Kuivatan ne täällä kasvihuoneessa ja kun viherpeukkujen tilaus saapuu pistä nämä ja muutaman muun vaahteroiden alle odottamaan kevättä :)
Siinä on mun hyötyvielyspalstani. Timjamia, rosmariinia, persiljaa, basilikaa, kesäkurpitsaa ja päkiksen antama raparperi.
Ja näitä kotkansulkasaniaisia voisin hakea lisää, joka kiven koloseen ;)
2 kommenttia:
Kauniita kuvia :)
Mukavaa viikonloppua sinulle!
Kiitos Lila. Hyvää viikonloppua sinullekin.
Lähetä kommentti