torstai 31. heinäkuuta 2008

Vihdoin ja viimein


Alkoivat paprikat kukkimaan,
viime viikolla tuli nuput
ja eilen oli kaksi auennut.
Chilit tekee aina vaan lisää marjaa,
kohta me hukutaan niihin.

keskiviikko 30. heinäkuuta 2008

Keskiviikko

"Onni ei tule etsien, vaan eläen" Aforismi pukkasi teepussista aamupalalle... Pitänee paikkansa.

Eilen käytiin uimassa Vihdin kk takana olevassa Pääkslahdessa, viileää vettä, pelkkää hiekkaa ranta!

Kuumaa vielä luvassa ainakin 2 päivää. Ajattelin ehdottaa tänään töissä jos huomenna pidettäisiin vesileikki päivä, eli lapset saa ottaa mukaan uikkari ja pyyhkeen ja omia vesipyssyjä. Lapsia on ollut tällä viikolla eskarissa yhteensä vain 7. Ens viikolla varmaan triplaantuu määrä.

Harakat napsivat meidän kypsiä kirsikoita puusta, pitää muistaa sanoa isännälle että syö ne parempiin suihin. Taidan jättää tänään chilit sisälle etteivät kuivu liikaa päivän aikana. Eilen uimareissun aikana olivat ihan nuupahtaneet. Kyllä ne siitä taas virkosivat kun siirsin sisälle ja annoin vettä.

Hyvää huomenta kaikille!

sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Uskaltaisitko sinä?

Ottaa kylmän suihkun?? Suoraan kastelukannusta?? Olin pari tuntia ennen suihkua laskenut kannuun veden, eli ei kauheasti ollut ehtinyt kuumeta, vaikka ulkona hiki lentääkin.



Ensin poika kävi hiekkakylvyssä (?? en todella tiedä miksi, Poika;"kun tuli vaan mieleen") Ja sitten pyysi isäänsä laskemaan vettä päälle kannusta.

On tänään oikein riemuissaan peuhannut lammen viileässä vedessä, asiaa auttoi kun otin varasänkynä toimineen ilmapatjan uimapatjaksi, itseäni ajatellen mutta poikahan sen omi itselleen. Ja todella hyvin ui ja sukelsi, vihdoin ja viimein luonnon vesissä, altaissa on peuhannu jo koko kesän/kevään.

Viimeinen ennen

kuin työt alkaa. Ja aivan ihanaa ilmaa edelleen. Ollaan syvennetty rusketusta monta päivää.

Eilen lauantaina käytiin pojan kanssa Elokuvissa Helsingissä ja otettiin Nalle mukaan.

"Kuka pelätyn kung fun taitaa?"

Katsottiin Kung Fu Panda, sen piti tulla teattereihin vasta 1.8. mutta jostain syystä eilen jä tänään on jo ollut näytöksiä Tennispalatsissa. Mä tykkäsin ja nauroin siellä, pari pelottavaa kohtaa oli pojan mielestä, niistä kyllä varoitettiin elokuva-arvostelussakin. Jossain vaiheessa pitää kyllä nähdä se ei dubattuna eli alkuperäisäänillä sen verta hyviä nimi on mukana puhumassa siinä leffassa.

Tänää taas luvassa rentoilua ulkona/uimarannalla jne.

Mulla on pullataikina kohoamassa eli ensin leivotaan.

Hyvää unikeonpäivää, kukohan Enkeleillä sai nukkua pisimpään, meillä poika nukkui 9 asti. Mies jotui 7 nousemaan työpuheluun minä nousin kanssa kun muutenkin olin jo puol seiskasta asti pyörinyt sängyssä.

perjantai 25. heinäkuuta 2008

perjantai

Ihana aurinko!
Käytiin leikkipuistossa pyörillä, meillä oli eväät mukana. Ja nyt vasta teen ruokaa, italianpataa.

Olen lukenut tällä lomalla, ihanaa!

Dan Brown; meteoriitti
Sue Grafton; T niin kuin tappaja (mun suosikki kirjasarja, A:sta olen aloittanut)
Reijo Mäki; lännen mies

Kaikki hyviä kirjoja, Vares on salapoliisi Mäen kirjassa, Kinsey Graftonin kirjassa. Brown kirjottaa myös dekkarityylisesti. Semmoistahan minä luen. Agatha Christietä pitäisi käydä katsastaa kirjastossa.

Illalla mennään uimarannalle, eilen pojat olivat olleet lammen rannalla ja poika oli innostunut, kun haravalla suditaan lehdet pois hiekan päältä pohjalta niin tämäkin uskaltaa uida luonnon vesissä ;)

keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Lisää eläimiä

Mennään siis Korkeasaareen tänään.

Maanantaina leivottiin vaahtokarkkeja Kermaruusun ohjeella.

200g sokeria
2 rkl glukoosia (apteekista) Minä jätin tämän pois kun en jaksanut mennä apteekkiin
½ dl vettä

7 liivatetta

100g valkuaista

1 rkl vaniljasokeria

elintarvikeväriä
tomusokeria
maissitärkkelystä


Mittaa sokeri, glukoosi ja vesi kattilaan. Laita liivatteet kylmään veteen. Erota valkuaiset keltuaisista ja kaada valkuaiset isoon kulhoon. Sekoita yhtä paljon tomusokeria ja maissitärkkelystä keskenään (laitoin kumpaakin 2dl) ja
ravista seos siivilän läpi leivinpaperin päälle. Kuumenna sokeriliemi kiehuvaksi keskilämmöllä. Kun liemi on 100 astetta, ala vatkata valkuaisia ja vaniljasokeria sähkövatkaimella kiinteäksi vaahdoksi. Jatka vatkaamista vielä senkin jälkeen, kun vaahto on kiinteää. Puserra vesi liivatteista ja sulata ne mikrossa välillä sekoittaen liuokseksi. Lisää liivateliemeen halutessasi hiukan elintarvikeväriä. Kun sokeriliemi on 127 asteista, kaada se ohuena nauhana valkuaisvaahtoon koko ajan vatkaten. Vatkaa seosta voimakkaasti muutama minuutti ja kaada sen jälkeen sekaan lämmin liivateliemi. Jatka vatkaamista vielä, kunnes seos sakenee, muuttuu kiiltäväksi ja jäähtyy hiukan. Laita massa pursotinpussiin, jossa sileäreunainen tylla (tai leikkaa kertakäyttöpursotinpussin pää vaan pois). Pursota seos pitkiksi tangoiksi tomusokerilla ja maissitärkkelyksellä peitetylle pellille. Anna tankojen olla huoneenlämmössä pari tuntia. Katkaise jähmettyneet tangot vaahtokarkeiksi. Kieritä karkit tomusokeri-maissijauhoseoksessa. Säilytä vaahtikisia suljetussa tölkissä huoneenlämmössä.

Saapi kokeilla, eka kerran vaahtikset tulivat jämäkämmiksi vatkasin varmaan enemmän silloin. Nyt oli pyörittelyjauhoissa selvästi liikaa maissitärkkelystä eli puolet ja puolet ei toimi.

Kuvia on laitettu lisää kansioon

tiistai 22. heinäkuuta 2008

Tiistai -retkipäivä

Käytiin siisKansallismuseossa Enkelin katraan kanssa helsingissä ja poika kiukutteli museossa niin että hermo meni, melkein juoksi salit läpi, tosin Enkelin 1 ja 2 teki samaa kunnes pääsivät työpajoihin. Meidän poikaa nekään ei oikeen innostanu. Tropicario poltteli mielessä.

Mentiin sitten katsomaan käärmeitä ja liskoja ja hämppiksii. Mieleen hällä jäivät parhaiten skorpionit ja varaani joka loi nahkaansa. Kilpikonna oli ihastuttava sitä käytiin pari kertaa töllöttämässä. Muistoksi vielä kumilisko kotiin.

Kotoa siis lähdettiin autolla joka jätettiin Sturenkadulle ja sieltä kolisteltiin 7 ratikalla Mannerheimintielle ja Kansallismuseoon. Kävästiin vielä kahvilla ennen Kansallismuseota. Ostin Sokkarilta sateenvarjon. Takasin museosta mentiin taas Sokkarin kautta kun piti ostaa uusi lompakko hajonneen tilalle, sieltä löyty sopiva hintanen lopuukki ettei ole heti matti kukkarossa. Sitten taas ratikkaan ja Vallilaa kohti. Tropicarioon ja autolla Espooseen päin. Pysähdyttiin Selloon ostoksille vielä ennen kotiin paluuta.

Poika halusi kokonaisen kanan ruoaksi, päätin tehdä kanasoppaa.

1 kokonainen maustamaton kana
3 laakerinlehteä
10 kokonaista valkopippuria
2 kanaliemikuutiota
1 pkt keittojuureksia
suolaa maun mukaan
2 tlk kokonaisia herkkusieniä

(Voit myös laittaa pari desiä valkoviiniä ja/tai chiliä jos semmonen maistuu)

Laita kana isoon kattilaan ja kylmään veteen, laita mausteet. Anna kiehua ½ tuntia ennenkuin lisäät juurekset ja liemikuutiot. Sekä herkkusienet. Keitä kunnes kypsää ja tunti päälle että varmasti on mureeta ;) Eli jokunen 2 tuntia niin valmista.

Tarjoa riisin ja soijakastikkeen kanssa, sekä tuoresalaattia.

maanantai 21. heinäkuuta 2008

mitä tehtäis

Poika nukkuu vieläkin?? Omituinen, 11 tuntia putkeen. No nukkukoon nyt sataa vettä. Mitäköhän me tehtäis tänään. Otetaanko rauhallinen koti päivä vai lähtiskö jonnekin.

Enkelin kanssa sovittiin treffit kansallismuseoon keskiviikolle kello 11.
Pitää muistaa Nallelle sanoa et sillon ollaan stadissa. (saat sie lukkee tästäkii)

Suklaa kakkua himottais tehdä, aattelin vielä tuparilahjaks. Jos tekis sen pakkaseen oottelee, kun sillä viikolla joutuu jo menee töihin ni ei ehdi panostamaan samallalailla.
Tekis 6 munan kakun ja taikinaan laittais kaakaojauhetta. Sit sisälle täytteeks pistäis pätkisrahkaa :P *lurps* päälle jotain hillova, sacher-kaakkuun laitetaan aprikoosia, se sopii kyl hyvin suklaaseen, mut kirsikkakin kävis. Sit vois päällystää suklaalla pinnan ja laittaa valkosuklaasta pisteitä jotka hammastikulla levittäis Timangeiks. Mitäs mieltä ootte, kuulostaa hyvältä mut osaankohan mä?

Päkäpäillä juhlitaa tälläviikolla synttäreitä, mitäkähän pientä voi laittaa neidille postissa?? Tarroja ja tarravihko? Vai onko äiti löytäny ne jo ;)

Sinisen perhettä kaipaillaan, ei olla ikuisuuksiin nähty!

Eilen mylläsin kukkapenkin, suurin osa kukista oli kukkinu, jotain rikkaruohoja vaan punkee kokoajan läpi. Otin kaikki pois, kivet reunoilta ja vähän muurahaisiakin. Oli muuten älyttömän äkäsiä kun multaa siinä kääntelin, kymmenkunta kävi purasemassakin. Sitten laitoin reunuskivet takasin, kuunliljoja sinne tänne ja kiviä ympärille. Tein semmosen kivipenkin siitä. Katotaan miltä näyttää syksymmällä. Kaikki kukkasipulit mitä löyty myllätessä pistelin takasin penkkiin jos vaikka keväällä tulee taas kukkia. Ostan kyllä uudet sipulit syksyllä.

sunnuntai 20. heinäkuuta 2008

onko kukaan

käynnyt tuusulassa sijaitsevassa Confetti-kakkutarvike kaupassa. Kovasti himottais kävästä hypistelemässä tavaroita. Auki arkisin 11-16.

Lähteekö joku retkelle sinne tällä viikolla??

Picasa

Tein albumin nettiin ja yritän muistaa sitten sinne latailla kuvia perheemme toiminnasta. Se löytyy paikasta Omsku =)

piha kukoistaa

Chilit kasvaa ja hirveästi on kukkia vielä. Tulee kunnon sato tänä vuonna, toivottavasti maistuvat hyvältä, viime vuotiset pari kappaletta ei ollu kuulema syötävän makuisia. Jotain 15 chili-marjaa roikkuu pensaissa.
Minun ihanainen kärhönikin kukkii, viime vuonna istutin mutta mies leikkasi pari kertaa sen poikki ruohonleikkurilla. Ensi vuonna luvassa oikein kunnon kukka viidakkoa siis...
Naapurin lapset lähtivät eilen yllättäen uimaan. Pojalle tuli pahamieli ja minä kehitin ajanvietettä. Maalattiin sormiväreillä käpyjä =). Tuli avaruusoliota ja hämähäkki. Ei mitään käpylehmiä...
Kirsikoita pukkaa paljon pienessä puussa, viime vuonna oli pari rupusta kukkaa ja tänä vuonna, voi mahoton. Eipä tuota enää viitti kaataa pihalta. Kauniit oli kukatkin keväällä. Viinimarjapensaasta on joku lintu varmaan vedellyt marjat kun niitä ei siinä enää ole kypsymässä.

Eilen yllättäen tuli ystävät grillaamaan ja houkuteltiin jäämään yökyläänkin. Oli kivaa, kiva kun kävitte. Mennään ehkä porukalla parin viikon päästä katsomaan KUNG FU PANDAA.

lauantai 19. heinäkuuta 2008

kavereita kaivataan

Haluaako Helsingin päässä asustelevat/vierailevat kaverit lähteä lapsineen Tropicarioon?

11 euroa aikuinen, 4 vuodesta eteenpäin maksaa lapsetkin, vois jotain kimppalippua yrittää ??

Käärmeksii, kroksii, yms muuta ihanaa =)

Mulla siis ens viikko lommaa. Poika tahtosis kovasti tuonne kattomaan niljakkeita.


Tänään mennään pyörimään keittiöliikkeisiin, Ikeaa ja muuta. Meillä siis luvassa keittiöremontti.

Mahtaakohan Enkeli keitellä nimppari teet mummulassa ja kutsua sukua käväseen ;)

pieni kummityttölö täällä miettii

tiistai 15. heinäkuuta 2008

tuoreita mansikoita

Eilen päätettiin pojan kanssa että tänään leivotaan ja niin tehtiin. Ostettiin kaupasta ainekset ja tuoreita mansikoita. Alettiin hommiin.

Tein kääretorttupohjan koska ei ole tarkotus kellekään tarjota sitä kakkua, omaksi iloksi vain tehtiin. Mies ei myöskään välitä täyskäristä joten jää enempi mulle syötäväksi. Nyt ei taida jäädä ees pakastettavaksi asti.

Sisään laitoin omalla sovelluksella pätkisrouhetta ja kermavaahtoa, yhteen kerrokseen mansikansiivuja.

Tänään syötiin reunat ja huomenna kun on makustunut maistetaan kaakkua.

Kääretorttupohja:

4 kanamunaa
1,5 dl sokeria
1 dl vehnäjauhoja
2 rkl perunajauhoja
1 tl leivinjauhetta

Vatkaa munat ja sokeri vaahdoksi, sekoita kuivataineet keskenään ja sihtaa ne munavaahtoon varovasti sekoitellen. Paista kullanruskeaksi 225 asteisessa uunissa, pellillä.

Tuli oikeasti ihanan taipuisaa mehukasta pohjaa, ohjeen löysin Cake Dream:sta.

sunnuntai 13. heinäkuuta 2008

Lurps

Nyt on pakko syyttää Enkeliä, aamulla chattailtiin ja alkoi kakut himottamaan, nyt vielä illalla pyörii ihanat kermaunelmat mielessä ja silmissä hedelmäpelin tavoin (tidit dit dit tididi tidi)

Kinuskikissalla on ihana ohje suklaaperhosten tekoon, ja helpon näköista kaikenlisäksi.
Vaahtokarkkitaikinan ohjekin oli helppo jossain blogissa, jossain näin myös miten voi tehdä paremmin leikattavia vaahtokarkkeja, niitähän tein viime jouluksi. Tällä ohjeella.

Kermaruusulla
on mahtavan näköisiä vaahtiksia, ihan eri ohje kun se millä mä tein, kaadin isoon vuokaan jähmettymään vrk:s tuossa pötkylänä pellille pariks tuntii. Eikun hommiin.

Tällä viikolla siis luvassa kakkua. Mulle ;)

maijal oli karitsa...

bää, bää jne

Uusi ulla on taas netissä, käy lukemassa vaikka Arska Akryylilampaan reissusta jos neulominen ei innosta.

Tänään varmaan kotona hela dagen. Pilvee pukkaa, poika pelaa xboxilla, mies netissä ja minä netissä...

Sen verta olen jo surffaillut tässä että Suomella on oma Team Finland 2008, knitting olympics, jos haluaa neuloa kun katsoo urheilua 8.8-24.8 aikana ja saada itselleen vähän kilpailuhenkeä kanssaneulojien kesken. Hulluja me suomalaiset.

Hyvää rauhallista sunnuntaita kaikille.

lauantai 12. heinäkuuta 2008

Helsingissä

Kävästiin aamupäivällä jo Helsingissä. Ajoin Ruoholahteen ja jätettiin auto parkkii, mentiin metrolla Kamppiin ja Eläinmuseoon. Sieltä käveltiin Forumiin syömään, Sokoksen alevaatteiden kautta Rautatientorin metroasemalle, takaisin Ruoholahteen ja autolla kotiin. Löysin Reiman ulkovaatteet pojalle, on siistit vaateet syksyllä eskarissa.

Pojan mielestä parasta oli luurangot. Kaikki kierrettiin mitä oli, yksi kerros oli kiinni.

Itse hän osti joku-mikä-lie einstein pakkauksen missä tehdään sähkövempeleitä, nyt pojan huoneessa pörrää tuuletin ja pikku lammpu syttyy ja sammuu...

Chileistä olen napsinut kuvia parin päivän välein, en vaan saanut ladattua niitä koneelle kamerasta joten nyt tulee chilipläjäys.
Tänään tämä ensimmäinen chili näyttää tältä, vielä ei ole väri vaihtunut, pikkaisen vihreä on haalistunut kuitenkin. Oksistossa roikkuu 7 chiliä =)

leipägrilli

Ostin torstaina leipägrillin Lidlistä, mukavan kokoinen, ei yhtä hyvä kuin sinisen nova, mutta tälläkin saa toasteja paistettua.

Joskus kahvilassa ollessani töissä tehtiin maukkaita toasteja, jos vielä muistais mitä kaikkea niihin tuli vois tehdä just semmosia, ainakin valkosipulituorejuustoa, juustoraaste sekoitusta, sinappia, persiljaa, kermaviiliä, kinkkua, tomaattia...

Kesäflunssa tai työallergia, jos jatkuu nenän valuttaminen kotona kai se on pöly, siitepöly tai se lentsu :/ pojallakin vähän valuttaa.

Harmittaa kun on sadepäivä, eikä leffassa mene vielä Kung Fu Panda vielä, sitä me mennään ehdottomasti katsomaan kun elokuussa tulee teattereihin. Tänään siis jotain muuta.

Kävin taas läpi noita vaatelaatkoita, olen ostanut kevään/kesän aikana uusia vaatteita ja nyt ei mahdu laatikot kiinni, pienen muovikassillisen verran pistin kuluneita/rakkaita/nuhrusia vaatteita pois jotka ei ehkä mahdu enää tai ei kehtaa töissä käyttää.

Kiva juttu Nalle kun ei ole sitä sokeritautia sulla ja todella hyvä että olet nyt päättäväinen painon suhteen! Täällä kannustan kybällä kohti liikuntaa ja terveyttä. Mulla on tämän vuoden aikan tullut 5 kg painoa lisää, ja aion pitää niistä kiinni, ainakin veriarvot ovat kohdallaan voi unohtaa rautanapit apteekinhyllylle ;)

Töissä aion olla viikon ja sitten pidän palkatonta lomaa viikon ennenkuin alkaa "oikea työ" Eskarissa. Kesäpäivystyksessä on rankkaa välilä nukun sikeästi koko yön ja menen aikasin nukkumaan välillä taas tulee heräiltyä monta kertaa yössä.

perjantai 11. heinäkuuta 2008

gormitia päivää

Ollaan tulosteltu kansioon kansikuvaa, poika tilasi pokemoneja ja gormitija. Ostettiin tänään poke-korteille ja muille keräilykorteille kansio ja muovitaskuja. Nyt saadaan ne järkkään. Vielä kun joku kertoisi miten niillä pokemon korteilla pelataan.. Olen pari kertaa yrittänyt lukea englannin kielistä peliohjetta, siinä vilisee vieraita sanoja. Pitäisi olla sanakirja vieressä. Sitten vielä pitäisi osta tulkita niitä kortteja mitä on HP pisteet, energiat yms...

tässä linkki italialaisille värityskuva sivuille, Gormiti ja tässä Pokemon

Poika on kärpäsiä vaille.. Mies pyydysti yhden ison tulitikkurasian sisään ja siitä se sitten innostu. Tämä eka kärpänen tietysti "karkasi" ja pitäisi saada uusi tilalle. Meneehän se ilta näinkin metsästäessä. "mä haluun kärpäsiä" on kuulunut ainakin 5 kertaa nyt.

Leivottiin omenapiirakkaa kun jäänyt monta kuukautta sitä tekemättä.

4 munaa
3 dl sokeria
4 dl vehnäjauhoja
200 grammaa margariinia
2 tl vaniliinisokeria
2 tl leivinjauhetta
3 omenaa
kanelia päälle

vatkaa munat ja sokerit vaahdoksi, sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää munavaahtoon vuorotellen sulan margariinin kanssa. Kaada pellille (leivinpaperille) ripottele omenalohkot jokapuolelle. paista n 30 min 200 asteisessa uunissa.

vanilijakastike

4 dl maitoa
2 tl perunajauhoja
1-2 tl vanilijasokeria
1 rkl sokeria

sekoita perunajauhot ja sokeri maitoon, hämmennä kunnes sakenee, älä anna kiehua, mausta vanilijalla.

keskiviikko 9. heinäkuuta 2008

pojan kanssa

töissä-

Ollaan siis kesäpäivystävässä päiväkodissa, minä töissä ja poika hoidossa. Samanssa ryhmässä ja hyvin meni eilen ekapäivä.

Talo on vanha omakotitalo, ollut joskus kouluna ja nyt päiväkotina.

Tänään mennää iltavuoroon eli päästään vasta puoli kuusi, vastaavasti saatiin nukkua niin pitkään kun nukuttaa ja lähdetään vasta 9 jälkeen sinne ajamaan.

Ensi viikolla on sitten aamuvuoroja aikasia sellaisia, 6,30 saas nähdä miten tuo poika niihin heräilee, mutta sitten taas päästään ajoissa lähtemään kotiin iltapäivällä!

Eilen poika veti kupat potkulaudalla omalla ajotiellä, komet naarmut käsivarressa ja monttu polvessa. Sai sentään nukuttua kun alkujärkytys muuttui mielenkiinnoksi verta valuvaa polvea kohtaan. Nyt siinä on jo rupi.

Hyvää kesää kaikille. Mitä teille kuuluu?

sunnuntai 6. heinäkuuta 2008

Currykanaa

Eilen veimme pojan vaarille vaunuilemaan ja lähdimme illalla ystävämme kanssa Helsinkiin. Päätimme ensimmäiseksi mennä New Bamboo Centeriin syömään. Mieheni suositteli currykanaa ja me otimme kaikki sitä. H otti tulisen L keskivahvan ja minä tyydyin mietoon.

Aivan tarpeeksi tulista oli mulle =) Mies onkin tottunut syömään tulisia ruokia ja on eräässä työpaikassaan ihastunut tähän ruokalajiin.

Ravintola on vastapäätä Annantaloa aivan keskustassa. SUOSITTELEN!
Nopeaa palvelua ja ystävällistä, ei kallista ollenkaan. Hyvää Malesialaista ruokaa.

Sen jälkeen kävimme terassilla. Varasimme Kampin yläkerrassa olevaan keilapaikkaan yhden radan 22-23. Sieltä vielä jatkoimme Zetoriin. Musiikki oli edelleen samaa kuin viimeksi vuosia sitten siellä käydessä. Kotiin tultiin yöllä bussilla väsyneenä ja paljon tanssineena.

Tänään olen torkkunut koko päivän, katsottiin formulaa. Oli jännä kisa koska Silverstonessa satoi vettä.

Ihmettelen jatkuvasti kuinka nopeasti chili kasvattaa hedelmää, nyt näkyy 4 alkua tulossa ja ensimmäinen chili on paisunut jo isommaksi kuin peukalo. Saas nähdä minkä väriseksi se alkaa kypsymään.

torstai 3. heinäkuuta 2008

pumpulihäät

Huomenna 4.7. on meidän 2. hääpäivä. 8 vuotta yhdessä, 7 vuotta kihloissa =)

Huomenna on rankka viikko takana, uusia lapsia, uusia työkavereita, joka päivä tutustumista ja rajojen asettelua... huh huijaa.

Tiistaina oli miehen syntymäpäivät. Ostin herkkuja ja tikkataulun, ei mitään ihmeellistä koska ollaan koko loma osteltu uusia juttuja ;)

Enkeli ilmottelethan kun olet Stadissa niin nähdään taas.

Hyvää reissua Nallelle Porvooseen.