sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Viimeinen ennen

kuin työt alkaa. Ja aivan ihanaa ilmaa edelleen. Ollaan syvennetty rusketusta monta päivää.

Eilen lauantaina käytiin pojan kanssa Elokuvissa Helsingissä ja otettiin Nalle mukaan.

"Kuka pelätyn kung fun taitaa?"

Katsottiin Kung Fu Panda, sen piti tulla teattereihin vasta 1.8. mutta jostain syystä eilen jä tänään on jo ollut näytöksiä Tennispalatsissa. Mä tykkäsin ja nauroin siellä, pari pelottavaa kohtaa oli pojan mielestä, niistä kyllä varoitettiin elokuva-arvostelussakin. Jossain vaiheessa pitää kyllä nähdä se ei dubattuna eli alkuperäisäänillä sen verta hyviä nimi on mukana puhumassa siinä leffassa.

Tänää taas luvassa rentoilua ulkona/uimarannalla jne.

Mulla on pullataikina kohoamassa eli ensin leivotaan.

Hyvää unikeonpäivää, kukohan Enkeleillä sai nukkua pisimpään, meillä poika nukkui 9 asti. Mies jotui 7 nousemaan työpuheluun minä nousin kanssa kun muutenkin olin jo puol seiskasta asti pyörinyt sängyssä.

Ei kommentteja: