käynnyt tuusulassa sijaitsevassa Confetti-kakkutarvike kaupassa. Kovasti himottais kävästä hypistelemässä tavaroita. Auki arkisin 11-16.
Lähteekö joku retkelle sinne tällä viikolla??
1 kommentti:
Anonyymi
kirjoitti...
nii joo, kun vielä jatkoin confetin sivuilla kuolaamista huomasin että myymälä on kiinni kesällä aukeaa siis vasta 4.8. eli ei kannata lähteä vielä sinne...
Mutta eipä olleet kalliita esim. spiderman kakkukuva, täytyy muistaa semmonen hankkia pojan iloksi seuraavan kerran kun leivon kakkua ;P
1 kommentti:
nii joo, kun vielä jatkoin confetin sivuilla kuolaamista huomasin että myymälä on kiinni kesällä aukeaa siis vasta 4.8. eli ei kannata lähteä vielä sinne...
Mutta eipä olleet kalliita esim. spiderman kakkukuva, täytyy muistaa semmonen hankkia pojan iloksi seuraavan kerran kun leivon kakkua ;P
Lähetä kommentti