torstai 31. heinäkuuta 2008

Vihdoin ja viimein


Alkoivat paprikat kukkimaan,
viime viikolla tuli nuput
ja eilen oli kaksi auennut.
Chilit tekee aina vaan lisää marjaa,
kohta me hukutaan niihin.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Meidän paprikat ei ollu kuolleet ukon hoivissa mutta eivät myöskään kuki vielä ja ovat melko pieniäkin mutta ei kai tuota vartta niin kauheasti tarvitakkaan.