Alkoivat paprikat kukkimaan, viime viikolla tuli nuput ja eilen oli kaksi auennut. Chilit tekee aina vaan lisää marjaa, kohta me hukutaan niihin.
1 kommentti:
Anonyymi
kirjoitti...
Meidän paprikat ei ollu kuolleet ukon hoivissa mutta eivät myöskään kuki vielä ja ovat melko pieniäkin mutta ei kai tuota vartta niin kauheasti tarvitakkaan.
1 kommentti:
Meidän paprikat ei ollu kuolleet ukon hoivissa mutta eivät myöskään kuki vielä ja ovat melko pieniäkin mutta ei kai tuota vartta niin kauheasti tarvitakkaan.
Lähetä kommentti