Ihana aurinko!
Käytiin leikkipuistossa pyörillä, meillä oli eväät mukana. Ja nyt vasta teen ruokaa, italianpataa.
Olen lukenut tällä lomalla, ihanaa!
Dan Brown; meteoriitti
Sue Grafton; T niin kuin tappaja (mun suosikki kirjasarja, A:sta olen aloittanut)
Reijo Mäki; lännen mies
Kaikki hyviä kirjoja, Vares on salapoliisi Mäen kirjassa, Kinsey Graftonin kirjassa. Brown kirjottaa myös dekkarityylisesti. Semmoistahan minä luen. Agatha Christietä pitäisi käydä katsastaa kirjastossa.
Illalla mennään uimarannalle, eilen pojat olivat olleet lammen rannalla ja poika oli innostunut, kun haravalla suditaan lehdet pois hiekan päältä pohjalta niin tämäkin uskaltaa uida luonnon vesissä ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti