lauantai 19. heinäkuuta 2008

kavereita kaivataan

Haluaako Helsingin päässä asustelevat/vierailevat kaverit lähteä lapsineen Tropicarioon?

11 euroa aikuinen, 4 vuodesta eteenpäin maksaa lapsetkin, vois jotain kimppalippua yrittää ??

Käärmeksii, kroksii, yms muuta ihanaa =)

Mulla siis ens viikko lommaa. Poika tahtosis kovasti tuonne kattomaan niljakkeita.


Tänään mennään pyörimään keittiöliikkeisiin, Ikeaa ja muuta. Meillä siis luvassa keittiöremontti.

Mahtaakohan Enkeli keitellä nimppari teet mummulassa ja kutsua sukua käväseen ;)

pieni kummityttölö täällä miettii

Ei kommentteja: