bää, bää jne
Uusi ulla on taas netissä, käy lukemassa vaikka Arska Akryylilampaan reissusta jos neulominen ei innosta.
Tänään varmaan kotona hela dagen. Pilvee pukkaa, poika pelaa xboxilla, mies netissä ja minä netissä...
Sen verta olen jo surffaillut tässä että Suomella on oma Team Finland 2008, knitting olympics, jos haluaa neuloa kun katsoo urheilua 8.8-24.8 aikana ja saada itselleen vähän kilpailuhenkeä kanssaneulojien kesken. Hulluja me suomalaiset.
Hyvää rauhallista sunnuntaita kaikille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti