lauantai 12. heinäkuuta 2008

Helsingissä

Kävästiin aamupäivällä jo Helsingissä. Ajoin Ruoholahteen ja jätettiin auto parkkii, mentiin metrolla Kamppiin ja Eläinmuseoon. Sieltä käveltiin Forumiin syömään, Sokoksen alevaatteiden kautta Rautatientorin metroasemalle, takaisin Ruoholahteen ja autolla kotiin. Löysin Reiman ulkovaatteet pojalle, on siistit vaateet syksyllä eskarissa.

Pojan mielestä parasta oli luurangot. Kaikki kierrettiin mitä oli, yksi kerros oli kiinni.

Itse hän osti joku-mikä-lie einstein pakkauksen missä tehdään sähkövempeleitä, nyt pojan huoneessa pörrää tuuletin ja pikku lammpu syttyy ja sammuu...

Chileistä olen napsinut kuvia parin päivän välein, en vaan saanut ladattua niitä koneelle kamerasta joten nyt tulee chilipläjäys.
Tänään tämä ensimmäinen chili näyttää tältä, vielä ei ole väri vaihtunut, pikkaisen vihreä on haalistunut kuitenkin. Oksistossa roikkuu 7 chiliä =)

Ei kommentteja: