sunnuntai 6. heinäkuuta 2008

Currykanaa

Eilen veimme pojan vaarille vaunuilemaan ja lähdimme illalla ystävämme kanssa Helsinkiin. Päätimme ensimmäiseksi mennä New Bamboo Centeriin syömään. Mieheni suositteli currykanaa ja me otimme kaikki sitä. H otti tulisen L keskivahvan ja minä tyydyin mietoon.

Aivan tarpeeksi tulista oli mulle =) Mies onkin tottunut syömään tulisia ruokia ja on eräässä työpaikassaan ihastunut tähän ruokalajiin.

Ravintola on vastapäätä Annantaloa aivan keskustassa. SUOSITTELEN!
Nopeaa palvelua ja ystävällistä, ei kallista ollenkaan. Hyvää Malesialaista ruokaa.

Sen jälkeen kävimme terassilla. Varasimme Kampin yläkerrassa olevaan keilapaikkaan yhden radan 22-23. Sieltä vielä jatkoimme Zetoriin. Musiikki oli edelleen samaa kuin viimeksi vuosia sitten siellä käydessä. Kotiin tultiin yöllä bussilla väsyneenä ja paljon tanssineena.

Tänään olen torkkunut koko päivän, katsottiin formulaa. Oli jännä kisa koska Silverstonessa satoi vettä.

Ihmettelen jatkuvasti kuinka nopeasti chili kasvattaa hedelmää, nyt näkyy 4 alkua tulossa ja ensimmäinen chili on paisunut jo isommaksi kuin peukalo. Saas nähdä minkä väriseksi se alkaa kypsymään.

Ei kommentteja: