keskiviikko 30. heinäkuuta 2008

Keskiviikko

"Onni ei tule etsien, vaan eläen" Aforismi pukkasi teepussista aamupalalle... Pitänee paikkansa.

Eilen käytiin uimassa Vihdin kk takana olevassa Pääkslahdessa, viileää vettä, pelkkää hiekkaa ranta!

Kuumaa vielä luvassa ainakin 2 päivää. Ajattelin ehdottaa tänään töissä jos huomenna pidettäisiin vesileikki päivä, eli lapset saa ottaa mukaan uikkari ja pyyhkeen ja omia vesipyssyjä. Lapsia on ollut tällä viikolla eskarissa yhteensä vain 7. Ens viikolla varmaan triplaantuu määrä.

Harakat napsivat meidän kypsiä kirsikoita puusta, pitää muistaa sanoa isännälle että syö ne parempiin suihin. Taidan jättää tänään chilit sisälle etteivät kuivu liikaa päivän aikana. Eilen uimareissun aikana olivat ihan nuupahtaneet. Kyllä ne siitä taas virkosivat kun siirsin sisälle ja annoin vettä.

Hyvää huomenta kaikille!

Ei kommentteja: